Колата е Passat B5 1.9 TDI 90 коня AHU.
Проблем с паленето.
Започна по някой път трудно да пали без значение дали е топла или студена.Някой път студена пали веднага някой път топла пали трудно след 2-3 завартания.Когато не запали от първия път и завартиш няколко пъти като запали изпушва бяло сив дим и мерише на неизгоряла навта,и продалжава да пуши докато позагрее колата.След това няма никакъв пушек.
Губи мощност и неще да върви.
От Известно време започна да губи мощност на големи предавки.Като дойде малко баир и скороста започва да пада.Със времето стана по тромава и на малките предавки. Преди се усещаше да дърпа от 1200-300 оборота сега започва да се усеща от над 2000 оборота нагоре и пак е доста по тромава от преди.Четена е с комп и не дава никакви грешки.
Щракане
Когато не запали колата от първия път се чува едно постоянно щракане докато работи. Нее клапан със сигурност защото несе променя звука според оборотите.
Passat B5 1.9 TDI AHU проблем палене, вървене
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем палене,вървене Passat B5 1.9 TDI AHU
Да видиш Дани от Монтана http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=104306 описанието на проблема за паленето- може да е от поизносена помпа, наличие на въздух в системата , недобра центровка , проблем с акумулатор/стартер . Проблем тъй наречения топъл старт на ТДИ и др.
За невървежа - ниски стойности на дебитомера ( заминаваш си или замърсен порядъчно) , както и горивен филтър.
Това за щракането - може да се окаже дюза .
За невървежа - ниски стойности на дебитомера ( заминаваш си или замърсен порядъчно) , както и горивен филтър.
Това за щракането - може да се окаже дюза .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта