


-6 а след подаване на газ отиваше на -2.След гасене на мотора се чува едно бучене от клапана за егр,на който единия маркуч е затапен с болтче,бучи и след подаване на контакт дълго време.Да кажа и,че педала на спирачката ми е твърд след като оставя колата 1,2часа,но и преди е било така,а проблем не е имало.Закачахме я на диагностика с програмата Delphi излезнаха само ниско налягане във всмукателния колектор и късо съединение до плюс на MAP-а изчистихме ги и тръгнах да я пробвам ама пак турбината тръгва късно.Върнах се закачихме пак и нямаше грешки.Вероятно грешките са от пренадуването,което имах поради разхлабени скоби на турбопътищата.Какво да правя не знам.Смуках актуатора с уста и в крайно положение започва да скърца,на много тясно място е и и не мога да разкача геометрията от актуатора за да разбера как движи,по принцип с леко засмукване лостчето се придвижва нагоре.Засмуках актуатора и запуших за да видя дали изпуска вакуума,но вакуума не изчезна.За съжеление не знам кой разполага с вак ком и не знам какво да търся.Ще съм много Благодарен ако някой има мнение за проблема.Благодаря много!