Здравейте колеги.
От 2009г. имам Пасат Б5 1998г. с AFN мотор 110к.с. и си мислех че си си върви както трябва.Но така докато не се качих да пробвам друг Такъв Пасат със същия мотор AFN и един Голф4 с AHF който пак е 110 к.с..Проблема е следния при моя Пасат на 2-3 предавка усещам Турбото да се включва след 2100-2200 оборота в смисъл тогава да ускорява най-добре колата.Няма забивания никакви на Турбото на каквато и да е предавка с каквато и да е скорост, но ускорява по-бавно като че ли (мудна ми се струва)Извадил съм катализатора и съм запушил ЕГР клапана.На празен ход турбото се чува да работи и от 800 оборота постепенно нагоре като подаваш газ,клапана който го управлява работи.Нищо не съм правил по Турбото и по двигателя.
А като пробвах Другия Пасат и Голфа при тях Турбото се включва още около 1500-1600 оборота и си изтеглят доста по-бързичко.И 3-те коли са без чипове.Дайте мнения от какво се получава така.
Благодаря ви предварително.
Пасат с AFN мотор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта