


Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
От скоро го имам Полото и се учудвам че при нормално каране , стрелката за температурата на водата/антифриза / седи на 80градуса. Знам че дизелите е нормално да работят при 90градуса. Може би датчика за температурата не е верен , но иначе като я оставя на място си вдига до около 100 и се включва перката на 1ва степен. Може би трябва да сменя датчика или стрелката на таблото мери с 1/10 по малко.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Може преди да сменяш датчика да си провериш дали термостата ти не е запънал в отворено положение
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Мисля че не е от термостата. Когато още не е загряла хубаво - пипам радиатора и той е студен. После като загрее добре стрелката стига 80градуса и дори и при 1час градско каране си стои все на 80градуса. Оставих я да работи на място , вдигна до 100градуса , включи се перката на 1ва степен и после като охлади - пак стрелката застава на 80 градуса......Мисля че си работи нормално , но явно стрелката мери грешно. Прави ми впечатление че въобще мотора трудно загрява , но си мисля че е от малкия двигател/1.4/ Парното започва да се усеща след 10 мин. пътуване.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Дърти колега, незагряването не идва от размера на мотора ами от неговото КПД и решение на охладителната система. Щом ти кове 80 градуса по табло според мен изобщо не пипай охладителната система по никакъв начин. Просто замери датчикът при напълно загряла кола какво съпротивление има на двата му пина. Щото е възможно да работи на 90, ама таблото или датчикът да лъжат (казваш на 100 градуса се включва перката - тя с колко степени е?)
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Със две степени е перката. Имам живачен термометър /мери до 150градуса/ и се чудя дали да не премеря в казанчето , ама докато налягането в маркучите спадне , няма да е точно измерването....Глупава идея. Отскоро го карам това Поло и ми прави впечатление че постоянно стрелката е на 80градуса , ако се заседя в задръстване скача до около 100градуса и се включва перката и спада пак до 80градуса. Не е болка за умиране . Знам че дизела е добре да работи около 90градуса. Благодаря ви за съвета.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
В казанчето не е показателна температурата. Понеже ще има разлика от температурата там дето е датчикът - в близост до главата. По-добре замери показанието на датчика за температурата точно като се включи перката и пиши колко ома е.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Добре , но едва ли днес ще мога да го направя. Празници са и ще имам гости.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел питане за датчик на водата
Е, няма проблем. Аз бърза работа нямам 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта