
Какво се разбира под "Почистване на турбото" ?
- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Какво се разбира под "Почистване на турбото" ?
В доста теми се среща този термин та ми стана интересно какво точно се чисти на това турбо? На първо четене се сещам за нагара по лопатките и евентуално управлението на геометрията но за него не съм сигурен дали трябва да се сваля турбото! Лагери и втулки едва ли могат да се чистят,те си се смазват от маслото и трябва да са си чисти а ако са зле то това си е вече "рециклиране" и за целта турбината се разглобява и после без специален високооборотен стенд не може да мине. Мислълта ми е има ли изобщо някакъв смисъл от това "чистене" или си е начин да се вземат пари от клиента 

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
веселин написа:Добре - почистване - добре - ама с нашето "европейско гориво" - бързо ще отиде нахалост цялото почистване според мен![]()
![]()
При нас в САЩ нафтата допреди няколко месеца беше с отвратително качество, много по-лоша, отколкото в България. Имам приятели, дето карат по-стари дизели, та турбините им бяха с нагар, също така и EGR клапана (еко-клапан?).
Съвета ми е - слагайте добри добавки за горивото, вършат работа. Също така - качествено синтетично масло за двигателя.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Kalin72 написа:niks76 написа:i които е със задръстен катализатор да го сменя или маха
По-добре да го сменяВсе пак трябва да сме отговорни и да пазим природата, нали така
По-добре ама с наще горива след 20-30к пак ще трябва да го сменя,така че засега махане пък живот и здраве след някоя годинка като се пооправи горивото и затегнат техническия преглед ще си сложи.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Има разни тестове,ама ако питаш за твойта кола 100% е запушен/личен опит мойта Г3ТДИ 96 като го избиха беше жалка гледка/
Кой е най простия тест ?
Или трябва да се ходи по майстори щотото колко вече обиколих за моя проблем с прекъсването всеки различно вика един турбо вика друг дебитомер, центровката е ок . Много ми се искаше да намеря колега с който да смениме N75 клапана да видя дали е от него, но вече ме е срам да питам


За това ако има някой тест за по така за програмист човек който само на теория знае нещата за окачване и ДВГ ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми аз мога да ти дам мойто N75,ама лошото е докато се уговориме каде да се срещнем щото с времето съм на зле.За теста на катализатори имах предвид че се ходи на няква машина ,но както ти казах къвто и да е проблема на колата катализатора направо го махай щото дори и да не е прекия пречинител си дава отражение/при наще турбини не може да доведе до чак такъв проблем както при тези с променлива геометрия/.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта