Здравейте колеги!
Днес се присъединих към обществото на фолксваген с описанота в заглавието на темата возило :)
Имам няколко неща които обаче ме притесняват и ще съм благодарен за мнения и съвети.
1. При завъртане на волана с покой се чува странен звук като стържене. Имам съмнение че е от гумите защото видимо са си зле. При потегляне дори и въртене на пълен ляв и десен нищо не се чува. Отворих капака и срушах...нищо по предницата не се чува, но ме притеснява. Ще я вкарвам за цялостно обслужване и ще сменя маслата на диференциал и хидравлика но не разбирам много от коли. Ако имате и дпуги съвети ще съм благодарен.
2. Съединителя ми отделя в по-горната част и на първа вдига до 30-35 км/час после повече вдига обороти без скорост.
3. При пускане на климатроника работи перфектно но има шум, слаб, като дрънчене.
4. При дърпане на ръчната работи, но се чува отзад в механизма стържене/ръмжене. Нещо мога ли да почистя/смажа?
Поздрави!
Passat b6 2.0tdi 140 p.h. 4 motion - кормилна уредба, съединител, климатроник
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0tdi 140 p.h. 4 motion - кормилна уредба, съединител, климатроник
Ако някой колега ти каже, че ще ти смени масло на хидравликата на този автомобил бягай далече от него.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b6 2.0tdi 140 p.h. 4 motion - кормилна уредба, съединител, климатроник
Климатроник и ръчна,добро начало.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0tdi 140 p.h. 4 motion - кормилна уредба, съединител, климатроник
По въпрос 1: Отидете на стенд и там ще стане ясно. Рейката не е хидравлична, а електрическа.
По въпрос 2: Симптомите са за подмяна на съединител;
По въпрос 3: Най-добре е на сервиз за автоклиматици да се отиде, ако дрънченето е от към компресора;
По въпрос 4: Сервомоторчетата на ръчната давали много откази - това е може би нещото на което най-напред да се обърне внимание, че има вероятност да ви остави с включена ръчна някъде - и няма мърдане! И са скъпи тия моторчета!
По въпрос 2: Симптомите са за подмяна на съединител;
По въпрос 3: Най-добре е на сервиз за автоклиматици да се отиде, ако дрънченето е от към компресора;
По въпрос 4: Сервомоторчетата на ръчната давали много откази - това е може би нещото на което най-напред да се обърне внимание, че има вероятност да ви остави с включена ръчна някъде - и няма мърдане! И са скъпи тия моторчета!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 62 госта