1.6тд - интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

1.6тд - интеркулер

Мнениеот vlado_88 » Сря 28 мар 2007 23:57


знам 4е е много писано по вапроса но все пак нали сме от една фирма и требва да си помагаме :D зна4и на приателиа
я ми е ГТД-1.6 турбо дизел
Днеска му купихме интеркулер за 100лв от БМВ 318тдс кажете според вас ще има ли много подобрение,или обратното само 4е падне налягането на турбото :cry:
А,за ГНП-то как да направим на празни обороти да си е пак на 950 а да пуска пове4е нафта,до колкото знам при слагането на кулер се увели4ава и горивото. :077:
Много ще сам благодарен ако кажете по некои трик :lol:
mod edit: vasstop
редакция на заглавието




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 29 мар 2007 8:53


все пак нее лошо да поровиш с търсачката там е написано много но мое мнение ако не ви е ясно не пипаите ГНП-то а за повече инфо трябва да споменеш на какъв модел голф желаете да слагате кулера


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 29 мар 2007 9:36


модела на голфа JR turbo kkk24


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 29 мар 2007 10:12


vlado_88 написа:модела на голфа JR turbo kkk24
според кулера и желанието ви той се монтира или пред радиатора или върху мотора намирате си мъркучи с уплетка за да не се свиват при работа а за подаване на гориво има едно болтче което е за подаване на гориво не това за оборотите обикновенно е пломбирано ако нее пипана помпата но пак ви казвам помпата е по добре да се пипа от човек който е наясно какво прави


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 мар 2007 10:59


За интеркулера не ти препоръчвам да го слагаш пред радиатора понеже тоя мотор е известен със склонноста си към пукане на глава.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 29 мар 2007 13:21


Каква връзка има?
ползвай кредора :wink: mod edit: dobrinb


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 мар 2007 14:37


Ми като сложиш кулера пред радиатора въпросния почва да бачка една идея по зле.Не че е голяма разликата ама както се казва малките камачета преобръщат каруцата.Освен всичко друго съм виждал ,че от ФВ оригинално са монтирани над мотора което ми се струва ,че не е случайно имайки предвид че в другите модели е пред радиатора.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 29 мар 2007 14:45


А самия двигател като работи с по-хладен въздух?Има ли някакво значение за общата температура на двг?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 мар 2007 14:48


Jerom написа:А самия двигател като работи с по-хладен въздух?Има ли някакво значение за общата температура на двг?

Би трябвало да помага :? Ама то може да пука главата и само от месни прегрявания :? Всъщност никой до сега не е споменавал "конструктивната грешка" водеща до това пукане.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 29 мар 2007 15:08


Траят си mhihi абе пукат от това,че тези дето ги карат не ги щадат :idea:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 29 мар 2007 18:07


добре де виждал сам и на други голф 2-ки то4но в предната брония е сложен кулера и хем визуално хем физи4ески е по добре :gruebel
като е ниско долу и по напред мислия 4е по4ти винаги ще си студен :)
колкото по студен толкова по добре,а??????????или баркам 8)
А,ина4е аз имам голф тд интерколер SB на него кулера му е горе ама никакво охлаждане нема .след като му напражих дупка на капако колата трьгна осезаемо.Та аз не мислия 4е като е отпред 4е има некакав проблем :D


Само икам да кажете едно ще падне ли много налиягането на турбото или не,и ако падне колко е безопасно да се натегне :lol:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 29 мар 2007 18:08


http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... axfuel.jpg
- от тука се увеличава горивото - по принцип дори и без кулер има мегдан да се пусне още гориво, но твърде богата смес не е здравословно а и се вдига температурата на изгорелите газове - по количеството пушек ще се ориентирате колко му трябва :wink:

http://www.home.earthlink.net/~rps1976/ ... 410471.jpg
- тук номер 7 ти е винтчето за празния ход - тас помпа е от 1,9 тд ама май и на 1,6 от същото място се регулира :D

- успех :D

п.с - може и да не се наложи корекция на празния ход по между другото :wink:

п.с п.с - за налягането - те май се компенсират нещтата - няма да е отрицателен ефекта при всички случаи :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 29 мар 2007 18:13


мерси много да не поверваш ама имало хора и които помагали ,а не само да те критикуват
:respect

а сега кажете ще падне ли налиягането на турбото много или? :?:
до колкото знам е 0.75бар


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 30 мар 2007 1:50


слагай смело :) и аз минах по същия път - пуснах повечко гориво и колата тръгна без да пуши отзад 8)


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 31 мар 2007 14:14


заслужават ли си парите които ще се набутат :?: има ли осезаема разлика в варвежа :?: горе долу колко ли кония се ка4ват,а :?:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, railfan и 116 госта