Здравейте колеги,наскоро приспособихме такъв двигател на буса ми но имаме проблем със закачането на маркучите от турбината.Може ли някой да сложи схема и да покаже кое къде се закача.Днес направих малко снимки и довечера ще ви покажа как е в момента.
PP
Ако има някой колега от Бургас с такъв двигател ще помоля да ми пише направо практически да видя как е всичко.
Двигател 1.9 TD AAZ на VW Caravelle
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Много прсото: два маркуча за маслото, входа идва от масления филтър изхода отива към картера, студения въздух от филтъра отива към студената страна на турбото (централният отвор) нагнетения въздух (студен) от студената част отива към смукателният колектор. Там е добре да се сложи интеркулер. За топлият въздух (изг. газове) е лесно, турбото е на колектора и от там аспуха
кво стана намери ли колектор от бус или приспособи нещо?

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ами днес разпечатах уголемени снимки на маркучите от онзи файл който ми прати и понеделник ще закачим наново системата с майстора ми.Дано всичко да е ОК.Иначе взех колектор от JX Мотор и сега турбината я преместих където е на 1.6 ТД.Продължавам да търся дизелова 5-степенна кутия от 1.6 ТД защото с бензиновата не става.На средни обороти без настъпване карам с 80 км. което ми е малко.Искам на тези обороти поне със 100 да върви 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 54 госта