Здравейте, проблемът ми е следния
На 1.9ТД ААЗ мотор с бошова помпа , свалих помпата отворих главата за високото налягане , извадих елемента който е 9мм и на тяхно място поставих елемент с 10мм и неговата си глава от 1.9тди 110 афн! Прехвърлих клапана и писалките от оригиналната глава! Събрах с нови уплътнения , монтирах както си му е реда!Напълних помпата предварително с нафта преди да я монтирам! След това с хиляди въртения помпата не хвърля нафта към дюзите , откачам тръбичките въртя няма нафта, развивам клапана от там се разтича нафта, следователно помпата е пълна! Проблем с новата глава?
ААЗ проблем с ГНП
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Така не става. На времето се опитах така да направя помпа за М-ТДИ но на новата глава и трябва повече ход на механизма за подаване на нафта. Единствено можеш да завиеш болчето за циклова порция до край и се очаква да запали колата ,но не знам дали ще върви добре.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Каквото и да направиш, информирай ни за крайния резултат.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Първо няма как да сложиш 10мм елемент във такава помпа, защото гърбичната шайба не отговаря на петата на помпения елемент. Второ ако си сложил друга шайба най вероятно си объркал зацепването на 180градуса. Трето дори и да сглобиш всичко перфектно, колата няма да има сила, защото системата на механичната помпа контролираща газта няма достатъчен ход. И четвърто няма нужда да сменяш елементи без да има обективна причина.
Поздрави!
Поздрави!
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Слагам обратно оригиналния елемент с нови уплътнения и затварям , имам следния въпрос има ли значение гърбичната шайба на коя страна се слага и ако има на коя трябва да е?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Посочената със зелено шпонка трябва да е в една ос със шпонката на шайбата на ангренажния ремък.
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Здравейте колеги сглобих я с стария елемент и няма проблеми. На колата и сложих турбо к24 и сложих бууст пин и пуснах около 2 оборота нафта от помпата и имам следния проблем като я изцепя от гнп-то от преливника започва да ми хвърля нафта, също така имам и малка цепнатина на платното на бууст пина, можели като надуе турбота да надува във помпата и за това да хвърля нафта от там
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Проблема е в семеринга, който уплътнява пинчето на буста. Пак трябва да разглабяш помпата, защото не се сменя много лесно.
Re: Проблем с ГНП на ААЗ
Някаква схема или снимка на мястото където се намира?
Последно избутана от raduna на Нед 08 юни 2014 21:04.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта