Голф 4 1.9 ТДИ 115 коня проблем с мощността
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Голф 4 1.9 ТДИ 115 коня проблем с мощността
Здравейте колеги .Колата е Голф 4 1.9 ТДИ 115 коня. Проблема е следният.като карам в града нямам никакви проблеми . тръгна ли на дълаг път по магистрала и карам ли с 130-140 постоянна скорост, по едно време колата губи мощност . върви де, но все едно е чист дизел . Турбо няма . Като загъся колата и я запаля отнова няма никакъв проблем . Въпроса е ,че пак се появява тоя проблем след определено време . Миналата година е закачах на диагностиката и пишеш прекалено голямо налягане в турбото . Тогава свалих турбото, носих го на ремонт, но хората казаха,че турбото си е перфектно и няма смисъл от ремонт . Проверих всички маркучи , да няма някой вакум да се ебава.смених ги всичките . Преди да сваля турбото си купих клапан N75 и него го смених . Единственото нещо , което не съм правил е да купя лостчето на турбото . Миналата година като свалих турбото, махнал от него това лостче , за да видя какво представлява . Беше ръждясало и отвътре излизаше ръжда. Може ли и от него да ми прави тоя проблем?Всичко съм сменил и маркучи и какво ли не още.. А когато свалих турбото беше супер чисто.Нито беше задръстено, нито имаше луфт в него...Мерси за отделеното време и съвети
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с мощността
Ако на актуатора му казваш "лостче" и е ръждясало,да много е вероятно от него да е!
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Проблем с мощността
nasko1978 написа:Ако на актуатора му казваш "лостче" и е ръждясало,да много е вероятно от него да е!
да колега.извинявам се за израза, просто забравих как се казва.да ръждясало е отвътре яко.и като леко го удряш от него излиза ръжда :)
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с мощността
Ясно.
Ако пружината му е омекнала и мембраната му е пропукана е възможно там да е проблема.Сменявай го навреме,защото ще ти се зацапа много геометрията и става по-трудно.
Ако пружината му е омекнала и мембраната му е пропукана е възможно там да е проблема.Сменявай го навреме,защото ще ти се зацапа много геометрията и става по-трудно.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 115 коня проблем с мощността
Странно, и аз имам същия проблем, съвсем отскоро се появи.
Минавам около 100км и се губи мощността, все едно е в някакъв авариен режим, не набира изобщо.
Ще извинявате за обясненията ми, но все пак съм жена и не съм много просветена в тая част.
Работата е там, че не съм проверявала още откъде е проблема.
И някой ако може да препоръча свестен сервиз в областта Несебър, Слънчев бряг много ще се радвам.
Минавам около 100км и се губи мощността, все едно е в някакъв авариен режим, не набира изобщо.
Ще извинявате за обясненията ми, но все пак съм жена и не съм много просветена в тая част.
Работата е там, че не съм проверявала още откъде е проблема.
И някой ако може да препоръча свестен сервиз в областта Несебър, Слънчев бряг много ще се радвам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deqnak__ и 53 госта