Наскоро си купих Туарег V6 ТDI 2007г. При тест драйва преди закупуването всичко беше нормално. Но след, като започнах да го карам забелязах, че при попадане в задръстване или когато стоя по-дълго на едно и също място, колата започва да пуши сериозно. Вида на пушека е светло сив с миризма на нафта. При каране на магистралата с по-висока скорост пишека изчезва. Когато я запаля сутрин и е още студена, също няма пушек. Ходих на няколко места и всички ми казаха, че е дюзи, независимо, че джипа има отлична тяга и двигателя работи равномерно. Колата е на реални 180 000км, купена и карана само в БГ. Насочиха ме към 2 места във Варна, но се чудя къде да отида. Чух за "Мотор Консулт" - Трифон Узунтонев и Бош кар сървис -а във Варна до Орехчето - Даниел... Желая да получа съвет, кой във Варна най-добре би решил проблема, ако някой се е сблъскла с подобна ситуация.
Дюзите за пиезокристални, пробвахме с професионална добавка на "Wynn’s", но няма никакъв ефект.
Благодаря Ви предварително.
VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Колега аз имах подобен проблем с моята б5.5 131 коня мотор. Пушеше при първо палене а иначе колата си вървеше прилично. Проблема го реших с подмяна но О пръстените на дюзите и ново регулиране. Сега няма и помен от пушека. За варна само добри отзиви слушам за ифидик (ifidik). Съфорумниците казват че бил много в час с дизела на vw. Отиди и при него да видиш и той какво ще ти каже.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Този мотор не е помпа дюза и няма как да му смениш О-пръстените :)
Иначе според мен проблема е в запушен DPF и автомобила изпада в честа регенерация.
Това е по-евтиния вариант,следващото е дюзи но там положението е доста по сериозно и може да мине 2000 лева.
Иначе според мен проблема е в запушен DPF и автомобила изпада в честа регенерация.
Това е по-евтиния вариант,следващото е дюзи но там положението е доста по сериозно и може да мине 2000 лева.
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
А като се запуши DPF филтърът, същите симптоми ли има?
Последна промяна от radotom на Чет 05 юни 2014 7:55, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутона 'Цитат' има и бутон 'Нов Отговор' ;)
Причина: Освен бутона 'Цитат' има и бутон 'Нов Отговор' ;)
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Заводско е зададено на автомобила да си следи саждите във филтъра и когато отчете проценти над нормата,двигателя изпада в режим на работа в който да си изхвърли натрупванията и така пуши,следователно колкото по-често изпада в този режим толкова по сериозно запушване.Това нещо се случва доста по-рядко ако се кара с качествена нафта каквато в България няма.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
За регенерацията не светваше ли лампа на таблото??
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
според мен не е от филтъра
потърси колегата от Варна ifidik.
потърси колегата от Варна ifidik.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 21 сеп 2011 19:46
- Автомобил: Touareg V6 3.0 TDI
- Двигател: BKS 2008
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Здравей, включвам се малко късно, но при мен този проблем се причиняваше от смукателния колектор. Стоя на светофар и изведнъж започва да пуши сиво/бяло, пък и в движение по някой път. Смених го с нов за около 700-800 лв и сега не пуши. И на мен ми казваха, че не знам си коя дюза не работи добре, но вече погледнато назад очевидно проблема е бил в колектора - не отварял/затварял подходящо. Карам V6 3.0 TDI 12.2007.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
И на мен не ми прилича на дюза, особено пък механичен проблем с дюза, по вероятно е този смукателен колектор щом има някаква автоматика.
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
здравейте, и за много години.
За да не отварям нова тема, ще използвам тази. Карам същата кола - туарег 2007г V6 3.0 дизел.
колата пуши силно бяло-сив дим, но много рядко- може би един път в месеца. след повторно запалване спира, без значение топла или студена. масло и антифриз не губи, двигателя работи отлично, няма и грешки. правих регенерация на ДПФ , без промяна; на диагностика показанията на дюзите са в норма - каквото и да значи това. карам я основно извънградско. при опит да запиша час при един от по - доказаните сервизи във Варна, ме диагностицираха по телефона -''дюзи''. малко несериозно мисля.
от както я имам - 4-5 години, пали трудно - върти доста бавно. смених акумулатор, динамото зарежда перфектно, стартера е сервизиран. обикновено преди да започне да пуши или след това, стартера завърта много бавно, след което запира за секунда да върти и чак след това продължава и пали. може ли да има някаква връзка или обща причина с пропушването?
някакви насоки или мнения ще са ми от полза, благодаря.
За да не отварям нова тема, ще използвам тази. Карам същата кола - туарег 2007г V6 3.0 дизел.
колата пуши силно бяло-сив дим, но много рядко- може би един път в месеца. след повторно запалване спира, без значение топла или студена. масло и антифриз не губи, двигателя работи отлично, няма и грешки. правих регенерация на ДПФ , без промяна; на диагностика показанията на дюзите са в норма - каквото и да значи това. карам я основно извънградско. при опит да запиша час при един от по - доказаните сервизи във Варна, ме диагностицираха по телефона -''дюзи''. малко несериозно мисля.
от както я имам - 4-5 години, пали трудно - върти доста бавно. смених акумулатор, динамото зарежда перфектно, стартера е сервизиран. обикновено преди да започне да пуши или след това, стартера завърта много бавно, след което запира за секунда да върти и чак след това продължава и пали. може ли да има някаква връзка или обща причина с пропушването?
някакви насоки или мнения ще са ми от полза, благодаря.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Има връзка. Задържането на стартера е признак за дюзи и то силно пикаещи.
Пушенето още повече.
Не отлагай, че гори бутала. Кой знае откога си така.
Има вариант за рециклиране на дюзите за около 1200лв, т.е. по 200лв на дюза. Отделно демонтаж и монтаж.
Мога да те насоча, пиши ми съобщение.
Пушенето още повече.
Не отлагай, че гори бутала. Кой знае откога си така.
Има вариант за рециклиране на дюзите за около 1200лв, т.е. по 200лв на дюза. Отделно демонтаж и монтаж.
Мога да те насоча, пиши ми съобщение.
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
благодаря, имаш лс
Последна промяна от gr_kanev на Съб 07 яну 2017 13:11, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 08 май 2021 18:59
- Автомобил: VW Touareg
- Двигател: BKS
Re: VW Touareg V6 TDI. Проблем с дюзи. Моля за съвети.
Оправи ли се проблема с смяна на дюзи или ес оказа всмукателен колектор?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта