Значи колеги проблема е следният-Дюзата на 4ти цил. ту работи ту не......заказах я на кодочетеца и ми даде грешка с нея.Няма точно изразени моменти в които да работи,може би (а може и така да ми се струва) На топла кола по-често го прави.
Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс.
Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Проблем с помпа-дюза
Кабелите те бъзикат
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем с помпа-дюза
Какво може да се направи по въпроса :)Някак да ги прозваня или....?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Проблем с помпа-дюза
Колегата е прав. Кабелите с времето започват да се заиграват с нас. Трябва да свалиш пластмасовия капак най отгоре на мотора. Кабелите се намират вътре при дюзите. След това трябва да се разкачи връзката и да се изхлузи от пластмасата за да се стегнат обувките. Събират се, един контактен спрей и си готов. Кофтито е че ще ти трабва нова гарнитура за капака. Дали ще я уцелиш един господ знае и се почва едно гадно сълзене. Аз си реших проблема като купих цял капак с гарнитурата втора ръка но с запазена мека гарнитура за 40 лв. Моята беше опечена и твърда. Успех
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Добре благодаря.Като имам време ще направя тази процедура и ще пиша :)
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Колега това е малко деликатна работа и по добре отиди при някой който знае кое-как за да няма после "рев" 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Послушай колегата IRRITATING. Аз също бях на майстор само ти описах какво направи той.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Няма проблем имах една ибиза 1.4 ТДИ 2 пъти съм и свалял главата,просто тия жички малко ми обягват :) др. ми е проста работА
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Само да те предупреда че болтовете на капака лесно може да ги скъсаш ако се пренатегне. Внимавай.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Болтовете на капака се стягат докато спрат,това не означава да ги пренатегнеш.Просто се усеща как им свършва хода и от там стягаш леко колкото да не се развие от вибрациите.Иначе с гарнитурите филма наистина е голям.Най-добре твоята ако не е твърда си я забърши обезмасли старателно главата и сложи по ръбчетата на дъгите точка силикон.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Значи колеги.Стиснах пинчетата на дюзите,същата работа.Размених дюзите на 3 и 4 цилиндър,регулирах ги и .... пак 4ти го няма
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Лоша работа. Данеби целия кабел да е проблемен? Може ли да се подмени?
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Колега само едно скромно мнение.Това което ти показва Вагком релно е времето в което Екуто държи отворен електромагнитния клапан на дюзата.Екуто следи оборотите и когато регистрира спада им отваря клапана за да увеличи количеството гориво на съответната дюза и да коригира оборотите.Та на въпроса.Най безболезнения вариант е кабелите на ПД,но реакцията на Еку ще е същата при всеки друг проблем довеждащ до влошена работа на проблемния цилиндър/клапани,бутало,сегменти,износен разпределителен вал и т.н./.Щом си разменил дюзите и нищо не се променя значи дюзата е ок.Дано съм помогнал и успех 

-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Съгласен съм,но защо ту го има, ту го няма?Днес съм цял ден с кораба и самосутринта го нямаше 4ти.Значително по добре е от вчера
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5.5 AVB 1.9 101Кс. проблем с 4 помпа-дюза
Ами първото което изглежда най безболезнено е смяна на кабелите.Вагкома улавя проблема само ако е по голям.И ако продължава проблема проверка на по сериозните неща.Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта