Съвет от мен: като го смъкнеш го прати в оторизиран сервиз за рециклиране на турбини!
Ще ти стъпи цялата процедура малко по-скъпо, обаче ще знаеш, че всичко с турбото ти е наред и ще можеш да разчиташ на него.
Ако не го пратиш:
едва ли ще разбереш луфта на оста дали е в нормите;
едва ли ще разбереш актуатора дали е наред и дали не е за смяна;
едва ли ще разбереш колко е износването на геометрията и дали не е за смяна;
едва ли ще разбереш правилно ли ти е регулирано управлението на геометрията.
Много често само изчистването на нагара от турбото не решава проблема!
Успех!
Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Майтапиш се нали ? Къде видя геометрии , актуатории ?
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Принципно говорех.
Иначе наистина не знаех, че има Голф 4 с турбина с гейт.
А за турбина с променлива геометрия, това което съм написал по-горе е добре да се направи.
Иначе наистина не знаех, че има Голф 4 с турбина с гейт.
А за турбина с променлива геометрия, това което съм написал по-горе е добре да се направи.
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
За да не отварям нова тема, ще пиша в тази.
Възможно ли е, когато колата е студена и не е палена преди това, да ускорява по-добре отколкото примерно като я запаля и тръгна след като вече съм я карал?
Възможно ли е, когато колата е студена и не е палена преди това, да ускорява по-добре отколкото примерно като я запаля и тръгна след като вече съм я карал?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Малка разлика особено лятото е нормална
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 12:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Колеги можете ли да ме насочите към някого в Хасковска област за проблеми с моята кола [Golf 4 1,9TDI-AJM(116)] Благодаря предварително.
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Така, да вдигна малко темата.
Оказа се, че колата има катализатор, който нямам представа в какво състояние е. Възможно ли е от него да идва проблема с пренадуването на турбото и влизането в авариен режим?
Оказа се, че колата има катализатор, който нямам представа в какво състояние е. Възможно ли е от него да идва проблема с пренадуването на турбото и влизането в авариен режим?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Не съм много вещ, но си мисля, че при запушен катализатор няма как да се получи пренадуване. По-скоро обратното. Представи си една сламка, в която има перка. Започни да надуваш от единия край, а другия край постепенно го запушвай. Колкото повече го запушваш, количеството въздух, преминаващ през сламката намалява и по-този начин перката се върти по-бавно. Така няма как да се създаде пренадуване от перката и на турбината, ако е запушен катализатора.
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Да, по пътя на логиката е така и си прав. Благодаря за отговора.
Все пак мисля да го махна.
Все пак мисля да го махна.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Може и да не съм прав в разсъжденията си, но така си мисля. Катализатора махай смело. Чел съм доста теми, в които се описват само предимствата от премахването му. За съжаление на мен все не ми остава време да го направя, но ще дойде и неговото време.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 20:59
- Автомобил: Golf 4 TDi
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Колега и аз го имам същия проблем смених маркучи клапан n75 никакъв резултат. Казаха ми може да е от катализатора, да е запушен махнах и него резултат никакъв.
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Провери си лостчето на уестгейт клапана дали се движи като го мърдаш на ръка. Доколкото знам, хода му трябва да е 11-12мм. (ако греша, някой да ме поправи). И всичко това при условие, че си с AGR мотора.
При мен почти не се движи въпросното лостче и най-вероятно от там идва проблема. Предстои ми сваляне и почистване на турбината, и евентуална смяна на уестгейт клапана.
ПС: Бих бил благодарен, ако някой сподели как точно се сваля турбината и какви инструменти ще са ми необходими.
При мен почти не се движи въпросното лостче и най-вероятно от там идва проблема. Предстои ми сваляне и почистване на турбината, и евентуална смяна на уестгейт клапана.
ПС: Бих бил благодарен, ако някой сподели как точно се сваля турбината и какви инструменти ще са ми необходими.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Не може ли да свалите само гейта, имах бензинов турбалан преди доста време и съм забравил, но клапана може да се свали без да се сваля турбото. Вакум управлява клапана, и следователно отваря клапата при прибиране за това трябва да навивате за да разтоварва по рано
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Може да се смъкне и само гейта, но така или иначе ще има разглобяване по турбото, най-добре е да се смъкне и то, за да се почисти изцяло.
- marekkk
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 28 авг 2012 14:47
- Автомобил: Seat Leon TDI
- Двигател: AGR - 2000g
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Как върви работата с проблемния авариен режим.
Аз имам същия проблем. Карам Сеат Леон 1.9 90кс. AGR (турбо с разтоварващ клапан).
1. Чистих всмукателен колектор от много нагар беше ужасено положението, сега "свети", спрял съм EGR клапана (механично и с VAG-COM).
2. Махнах катализатора поради други причини!
3. Смених N75 не работеше и имаше масло в него. Новия N75 за половин година каране няма омасляване на маркучетата или вътре в него
Авариен режим влиза само извънградско на автопилот или ако поддържам постоянна скорост с педала за газта, най-често карам с 120-130 на магистралата. При всички останали случаи няма проблем. Дава ми грешка пренадуване от турбото (високо налягане).
Като стане топло ще сваля турбото да го видя от близо. До тогава ще следя форумите за възможни причини за проблема.
Успех с решаването на твоя.
П.П.: Реших си проблема като разхлабих гайките на актуатора бяха натегнати за да върви повече (предполагам), от предишния собственик. Един вид си регулирах пръчката на актуатора на West gate.
Аз имам същия проблем. Карам Сеат Леон 1.9 90кс. AGR (турбо с разтоварващ клапан).
1. Чистих всмукателен колектор от много нагар беше ужасено положението, сега "свети", спрял съм EGR клапана (механично и с VAG-COM).
2. Махнах катализатора поради други причини!
3. Смених N75 не работеше и имаше масло в него. Новия N75 за половин година каране няма омасляване на маркучетата или вътре в него
Авариен режим влиза само извънградско на автопилот или ако поддържам постоянна скорост с педала за газта, най-често карам с 120-130 на магистралата. При всички останали случаи няма проблем. Дава ми грешка пренадуване от турбото (високо налягане).
Като стане топло ще сваля турбото да го видя от близо. До тогава ще следя форумите за възможни причини за проблема.
Успех с решаването на твоя.
П.П.: Реших си проблема като разхлабих гайките на актуатора бяха натегнати за да върви повече (предполагам), от предишния собственик. Един вид си регулирах пръчката на актуатора на West gate.
Последна промяна от marekkk на Вто 12 дек 2017 23:25, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта