Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Днес се надявам да направим диагностика и ще видим какви са резултатите.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Центровката на колегата е 28 тайминга на загрял мотор и 35 градуса нафта. Отностно забиването е от минимално пренадуване . Ето го лог-а . Н75 се чува ,че работи и на добир се усеща добре тиктакането му но все пак проблема е или в него или в гейта ,ако не може да се отвори достатъчно заради зацапване . На 2919 оборота системата показва разтоварване до край 91,6 % . Вие ще споделите според вас но тези дни ще пробваме с друг Н75 и пак ще направим лог.
- Прикачени файлове
-
- Golf 4 AGR.rar
- (1.44 KиБ) Свален 213 пъти
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Изключителни благодарности на колегата @ventotdi! Много точен и коректен
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
tndrrr написа:...колегата @ventotdi! Много точен и коректен
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Колегата вчера взе за проба Н75 от морга и днес пробвах ме клапана . Е той изобщо не работи но така и така се срещнах ме пробвах ме директно разтоварване от турбото без Н75 да управлява. Маркучето от студената част на турбото директно вързах към гейта и резултата беше същия.Турбото започна по бавно да се развърта но точно на 2919 оборота колата превишава исканото налягане както е с управлението от Н75 и малко по-късно влиза в авариен режим с минималното си пренадуване. Качих ме колата на канал и погледнах ме гейта . Забелязах ,че може да се регулира с две гайки "10" . Въпроса ми е да удължа ли шпилката или да я съкратя . В кой вариянт ще е по добро разтоварването ?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Според логиката ми , при удължаване на шпилката ще разтовари при по-високо налягане , в един момент ако я удължиш прекомерно даже няма да разтовари посмъртно , остава затворена клапичката и няма грам ход гейта . Значи приобратния вариант тр се действа т.е. да се скъси , така и самата пружина се охлабва . Не съм го правил никога , просто уж логически се мъча да си го представя . Ако е спукана нещо мембраната му ,пак ще ги прави тия мизерии , както и ако има ръжда , боклуци или пък остичката на клапичката (байпаса) на турбото заяжда....
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Да бъда честен клапанно турбо на ТДИ не съм смъквал и не съм се интерисувал много за управлението им ,защото само с геометрии се сблъсквам редовно на работа . Като се пусне налягане на този гейт той издърпва или отпуска . Мисля ,че трябва да издърпва и тогава си прав ,че е логично да съкратя шпилката за по добро разтоварване ?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Извинете за спама но за да не пускам нова тема да попитам тук:
при каране на автоматичен режим да знаете геометрията до колко процента отваря?Питам защото днес сменях вакум-маркучите и забелязах че геометрията се движи добре до средата на хода си след това сякаш леко забива и малко по-трудно стига до края,а аз от доста време карам на автоматичен режим !
при каране на автоматичен режим да знаете геометрията до колко процента отваря?Питам защото днес сменях вакум-маркучите и забелязах че геометрията се движи добре до средата на хода си след това сякаш леко забива и малко по-трудно стига до края,а аз от доста време карам на автоматичен режим !
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Автоматичен режим на кое?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
прекодирана от ръчна с.к. на автоматична :)
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Не съм чул кодирането на автомат да влияе на хода на геометрията Но май не е за тази тема този въпрос че се получава объркване кой за какво пише !
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 25 дек 2012 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenets
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Брат така забива ако турбото е с геометрия.прави лаг и влиза в тоя авариен режим.трябва да я свалиш и да я изчистиш и ще се оправи.подава на компа че турбото прави серъх налягане и влиза в режим и като върнеш контакта и пак подадеш,му правиш се едно рестарт и колата пак тръгва,а другия варянт е както казва колегата клапан н75.провери ги тези работи и кажи какъв е резултата.УСПЕХ!!!
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Пробвахме с друг Н75 клапан, но проблема си остана. Следващата стъпка е да прегледаме гейта и да го регулираме. Ако и тогава проблема не се отстрани, ще мисля за почистване на турбото и всички турбо пътища.
- tndrrr
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9 TDI - забива и губи мощност
Днес пробвахме да регулираме гейта, но една от гайките не помръдва и съответно не се развива.
Следващата стъпка е да смъкнем турбото и да му направим цялостно почистване.
Ако някой има някакви други идеи, нека да сподели.
Следващата стъпка е да смъкнем турбото и да му направим цялостно почистване.
Ако някой има някакви други идеи, нека да сподели.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 62 госта