Здравейте колеги,
Колата е Голф 4 АСЗ мотор 2003г.
Когато я запаля и малко по-студено точно в определен темп диапазон, на празен ход мотора тресе. Като загрее няма проблем. Примерно м/у 30 и 50 градуса мотора тресе после всичко е нормално.
Днес ми направи впечатление, че когато е включен климатика, колата тресе по-малко.
Появи се като че ли след смяна на маховика - пак демпферен ЛУК.
Прилагам лог файл на 1, 4 и 13 канал.



G4 ASZ - Тресене в определен темп диапазон.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: G4 ASZ - Тресене в определен темп диапазон.
Направи синхронизацията на 0 или -0,6.Трябва да спре да тресе!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: G4 ASZ - Тресене в определен темп диапазон.
Направих синхорнизацията на 0.0 ефекта е почти нулев.
Моторът се държи по абсолютно същия начин.
Притириса в този определен темп диапазон.
Като пусна климата и притрисането изчезва.
При натискане на съединителя, няма промяна.
Колата върви доста добре иначе.
Прави ми впечатление и доста нестабилния празен ход в лог файловте.
Моля, за помощ!
Прилагам лог на 1,4,13 канал след промяна на синхронизацията:
Моторът се държи по абсолютно същия начин.
Притириса в този определен темп диапазон.
Като пусна климата и притрисането изчезва.
При натискане на съединителя, няма промяна.
Колата върви доста добре иначе.
Прави ми впечатление и доста нестабилния празен ход в лог файловте.
Моля, за помощ!
Прилагам лог на 1,4,13 канал след промяна на синхронизацията:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта