


ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
В ауто датата гледах,че турбината трябва да надува между 0,5-0,65 бара. Как мога да разбера дали надува и колко. Защото един познат подкара моята кола и каза, че този мотор може повече, защото е карал същата като моята и вървяла много по-добре. Между другото има ли други причини тази кола да не върви. Какво трябва да се провери още.Благодаря
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
с манометър/бууст метър/ можеш да видиш колко надува също така и с ваг-ком/диагностика/..Използвай търсачкат за повече и всякакво инфо 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
0.95 ти е налягането . По АутоДАТА има грешка за твоя мотор 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
Даже 0.9 иска ЕКУ - то, поне на по-стари, които съм закачал и възможна причина да не надува добре е маркучето вътре в компютъра или до там да изпуска и не може да измери реалното налягане. Не съм сигурен, но мисля, че до 97 г. са с вътрешен мап сензор.
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
Когато го карам по-спортно ми изписва грешка за турбината на vag com. Може и маркучето да е.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: ford galaxy 1,9TDI 110ps AFN турбина
Каква е грешката? На мен след чипа почна да ми забива на 4 и 5 при рязко натискане(при нормално натискане на 4500 оборота на 5 не забиваше), влиза в авариен, врътнах малко акутатора(1з) и сега няма проблем. При пасата ми беше проблемен компа, не управляваше коректно турбината. Възможни причини много. Като начало се насочи към н75 и вакум маркучите.
Последна промяна от IvanMan на Пон 07 юли 2014 19:37, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта