Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
misho888
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 26 май 2011 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Svoge

Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот misho888 » Чет 03 юли 2014 21:04


Здравейте колеги,ДПФ филтъра се запушва на 100км постоянно,сменени датчици,дпф филтър,обслужване егр,колектори и т.н.На диагностика колата е перфектна откъм дюзи,помпа,дебитомер и.т.н.Но ми направи впечатление при смяна на горивен филтър наличието на масло в нафтата.Възможно ли е от това масло в горивото да прави повече сажди и да го запушва,ВЪПРЕКИ ЧЕ СЛЕД 100КМ ПРОВЕРИХ ДАЛИ ПАК ИМА МАСЛО В НАФТАТА И НЯМАШЕ и ако е така откъде може да влиза масло в нафтата.Колата отчита че е запушен и постоянни регенераций а всичко по колата е перфектно.Ако някой е имал подобен проблем нека пише.Ако колата се оправи след препоръка ШИШЕ УИСКИ ЗА ДИАГНОСТИКА :bowdown
Автомобила е Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с.




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот maimo » Чет 03 юли 2014 22:03


колега има нафта в маслото заради ДПФ филтъра махни го и няма да имаш проблеми преди да ти е заминалото турбото,КОгато регенерира смесва двете.Проблема ти е във филтъра а не в двигателя.Сега видях че си написал обратното което според мен нямам как да стане.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот blade84 » Чет 03 юли 2014 22:50


Махай го тоя филтър няма какво да го чакаш. А наличието на масло в нафтата е от прекъсване по някаква причина на регенерацийте и оттам заради забавеното впръскване на горивото остава много излишно и отива в маслото.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот dobrin » Чет 03 юли 2014 23:32


Последно нафтата отива в маслото, или обратното?


misho888
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 26 май 2011 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Svoge

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот misho888 » Чет 03 юли 2014 23:44


Това е интересното колеги,има масло в нафтата.По принцип проблема е в запушването на дпф за има няма 100км.Въпроса е защо при перфектна кола ,на живи данни е ТОП го прави.А за филтъра като го сменях видях че има масло В НАФТАТА и по тази логика си мисля че като гори масло чрез нафтата нормално е газовете да са супер лоши и да запушват дпф,ама откъде това масло там при тоя мотор,освен от помпата за високо налягане.Вкарва го с нафтата в цилиндъра и от там гори масло и нафта и запушва дпф.Така го мисля но дали някой е имал такъв случай?


misho888
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 26 май 2011 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Svoge

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот misho888 » Чет 03 юли 2014 23:46


И подчертавам има масло в нафтата, а не обратното. Ако беше нафта в маслото е лесно. :scare3

Последна промяна от IvanMan на Пет 04 юли 2014 3:58, променено общо 2 пъти.
Причина: Не използвай само главни букви в мнението! Използвай бутон "Промени" вместо "Нов отговор" когато последното мнение е твое!


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот novatora » Пет 04 юли 2014 11:47


За да имаш масло във нафтата има два вариянта. Единия е да става през тандем помпата. Другият ако си пд през уплатненията на дюзите. Но ти казваш че всичко е перфектно чак да се чуди човек. Иначе наличието на масло в горивото е тревожен факт защото може да се запуши горивната система най вече дюзите. Провери старателно системата.


misho888
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 26 май 2011 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Svoge

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот misho888 » Съб 05 юли 2014 20:49


Системата проверена, свалях пак филтъра сега няма масло,ама как запушва тоя дпф за 200км като всичко е изрядно.Чиситх и смукателен колектор и егр и пак го задръства.Имам чувството горивната смес не е както трябва оттам лошо изгаряне и образуване на сажди над нормите и запушване на дпф и чести регенераций.Просто си нямам идея какво и става на перфектната кола?????


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот plamikcho » Съб 05 юли 2014 21:52


Наистина ли си сменил ДПФ-а с нов?


манол
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
Автомобил: Фв туран
Двигател: BMN 2007 г
Местоположение: бургас

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот манол » Съб 05 юли 2014 22:37


колега аз съм със същия двигател на туран, само че буквите са BMN. При тоя двигател регенерацията се получава чрез подгревните свещи - те са керамични, не матални, нагряват се при движение, увеличават температурата на газовете в целиндрите и загретите газове изгарят саждите във филтъра. За това си виж свещите. Второ зависи как караш - ако палиш и гасиш на къси разстояния, филтъра се запушва бързо-свети жълта индикация на таблото - изхода е да караш поне 5мин. с над 60км/ч. Това предписва ФВ - и до сега веднъж ми се случи и така си реших проблема. Маслото в нафтата може да е от зареждане от неправилно място. Ако имаш чип-тунинг, той само лъже компютъра и при рязко форсиране се появяват сажди - запушва се филтъра. Ако караш с малка скорост на висока предавка също лесно ще се запуши филтъра.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот niks76 » Нед 06 юли 2014 19:42


как разбра че е масло в нафтата? те се смесват в хомогенна смес, цвета е черен във филтърната кутия и се дължи на немарлива смяна на горивния филтър от предния собственик


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот Pagemakerboy » Нед 06 юли 2014 22:16


plamikcho написа:Наистина ли си сменил ДПФ-а с нов?


Според мен е абсурд да е сменил ДПФ-а с нов.


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот gamble » Пон 07 юли 2014 10:27


Пича май има предвид горивният филтър :mhihi
За честите регенерации колега... може просто филтъра да е към края на живота си. Тая глупост (за нас българите е глупост) няма съживяване. Хване ли веднъж пътя и това е...
Трябва да го махнеш при кадърен сервиз и толкоз :th_up


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот novatora » Пон 07 юли 2014 10:57


Някой решават временно проблема като му хакнат 2-3 дупчици. Аз бих го махнал не бих дупчил. Нов дпф- 2500 лв нагоре. Зависи от модела. Няма в бг някой който е дал тези пари за това нещо.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Ауди а3 2006г. 2.0тди 170к.с. проблем с дпф

Мнениеот plamikcho » Пон 07 юли 2014 11:56


И според мен не го е сменил, но така е написал. Ако е стар ДПФ-а работата е ясна - махане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта