Passat 3B2 1.9TDi 110к.с. проблем над 3000об.+лог

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plkochev
Мнения: 203
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Passat 3B2 1.9TDi 110к.с. проблем над 3000об.+лог

Мнениеот plkochev » Чет 17 юли 2014 22:23


Значи проблема е следния-при вдигане над 3000об/мин. понякога колата забива и влиза в сервизен режим(след рестарт се оправя). Другото което забелязах е, че при превключване над 3000об/мин. колата почти винаги забива за няколко секунди и после се само-оправя. Чипосана е. Прилагам лог споделете мнения
LOG-01-011-2.xls
(25 KиБ) Свален 210 пъти


Забравих да спомена, че я погледнах за грешки и имаше записана
00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference

Последна промяна от plkochev на Пет 18 юли 2014 10:47, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Пасат Б5, проблем с турбото

Мнениеот IvanMan » Пет 18 юли 2014 4:57


Коригирай заглавието според шаблона:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=352518


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat 3B2 1.9TDi 110к.с. невърви

Мнениеот Volkswangel » Пет 18 юли 2014 10:47


Тая попара вече съм я сърбал. Губи налягане.При мен се беше спукала отдолу една къса гумена връзка ( вижда се най отгоре)
и е много лесно достъпна.Имах абсолютно същите симптоми преди да я сменя.А в оторизирания сервиз ме посъветваха да сменя компютъра, без майтап...........



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 43 госта