Има няколко дизелови мотора които се търкалят 4х4. Въпроса ми е кои да бягам, тъй като до колкото съм запознат до 2007-ма май пукат глави фабрично (2.0 TDI) Това е модел на който съм се спрял, тъй като отдавна ме влече задно или 4х4. Също другия ми въпрос е кардана до колко Nm го дават? Също дали е като при таурега на извънградско да прехвърля повече на задния мост или си стои статично, както е зададено (и колко е зададено по-точно).
Поздрави.
			
									
									Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Въпрос за двигателите на Golf V 4x4
Брадър, има и 1.9 4х4, само за инфо...  
			
									
										
						
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Въпрос за двигателите на Golf V 4x4
Но кое е по-добрия вариант   Поради някаква причина нещата ме дърпат към 2.0
 Поради някаква причина нещата ме дърпат към 2.0   Въпреки, че май 1.9 поне до някоя година е по-добрия вариант от 2.0, но тези неща съм ги чувал само на маса...
 Въпреки, че май 1.9 поне до някоя година е по-добрия вариант от 2.0, но тези неща съм ги чувал само на маса...
			
									
										
						 Поради някаква причина нещата ме дърпат към 2.0
 Поради някаква причина нещата ме дърпат към 2.0   Въпреки, че май 1.9 поне до някоя година е по-добрия вариант от 2.0, но тези неща съм ги чувал само на маса...
 Въпреки, че май 1.9 поне до някоя година е по-добрия вариант от 2.0, но тези неща съм ги чувал само на маса...- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
Аз бих заложил на 1.9
Имай в предвид, че след ремап 1.9 без други намеси вади точно 140 магарета, т.е. все едно си си взел 2.0, само дето няма проблеми. 
 
Освен това за силов тунинг е по - подходящ според това, което съм чел из чуждите форуми.
			
									
										
						Имай в предвид, че след ремап 1.9 без други намеси вади точно 140 магарета, т.е. все едно си си взел 2.0, само дето няма проблеми.
 
 Освен това за силов тунинг е по - подходящ според това, което съм чел из чуждите форуми.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
По принцип е така, но с един ремап 140-та става ... и т.н.   Просо трябва да се избегне проблемния 2.0 и от там нещата заспиват. Аз едва ли ще я правя драгаджийка, повече от 200 коня на тая печка няма да търся, Nm ще са достатъчни да се върти :D
 Просо трябва да се избегне проблемния 2.0 и от там нещата заспиват. Аз едва ли ще я правя драгаджийка, повече от 200 коня на тая печка няма да търся, Nm ще са достатъчни да се върти :D
			
									
										
						 Просо трябва да се избегне проблемния 2.0 и от там нещата заспиват. Аз едва ли ще я правя драгаджийка, повече от 200 коня на тая печка няма да търся, Nm ще са достатъчни да се върти :D
 Просо трябва да се избегне проблемния 2.0 и от там нещата заспиват. Аз едва ли ще я правя драгаджийка, повече от 200 коня на тая печка няма да търся, Nm ще са достатъчни да се върти :DRe: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
Глави пукат 16v моделите, има и 8клапанови които нямат проблеми с главите.
			
									
										
						- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
Глави пукат далеч не всички. Със сигурност няма 170 к.с. 4х4, т.е. максимума е 2.0 TDI 140 к.с. Като цяло, според мен по-добре е да се насочиш към 2.0 140 к.с. Задължително обстоен преглед - маховик най-вече, следи от масло в антифриза, диагностика. Един по-продължителен тест от около 10-20 км и пак оглед на разширителния съд. Проверка в официалния представител за реални километри и сервизна история, дали попада в някакви сервизни акции за смяна на дюзи например.
Относно к.с. и Нм - никога не стигат. Със съответната турбина и разпръсквачи съвсем лесно се достигат 250 к.с. Тук въпросът опира до съединител задължително (рано или късно). Халдексът стандартно е 90 процента отпред и 10 отзад, като при нужда прехвърля на задния мост повече. Колегата paco има разработени халдекс контролери, които ти дават възможност да правиш почти каквото си искаш с разпределението на въртящия момент между преден и заден мост.
В общи линии е това.
			
									
										
						Относно к.с. и Нм - никога не стигат. Със съответната турбина и разпръсквачи съвсем лесно се достигат 250 к.с. Тук въпросът опира до съединител задължително (рано или късно). Халдексът стандартно е 90 процента отпред и 10 отзад, като при нужда прехвърля на задния мост повече. Колегата paco има разработени халдекс контролери, които ти дават възможност да правиш почти каквото си искаш с разпределението на въртящия момент между преден и заден мост.
В общи линии е това.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
При еднаква настилка на 4-те гуми повече от 50% момент на задния мост няма как да дойде. Ако искаш задно търси Е87. За съжаление само големите Аудита останаха с торсен, всички останали са с Халдекс. Двойките пукат глави от неправилна експлоатация. 1.9 със сигурност е по-здравия, по-евтин за поддръжка и по-малко капризен мотор. Незнам до колко са възможностите и на двата мотора за увеличаване на мощността с оригиналната комплектация.
			
									
										
						- 
				mshbul
- VW експерт 
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
Всичко с надлъжен мотор е торсен, с напречен халдекс.
			
									
										
						- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V 4x4 въпрос за дизелови двигатели
Мерси за инфото. Ще го мислим идните седмици. Повече от 200 коня не търся като подобрение (поне засега, 140 е добър старт.)
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 125 госта
 
			    
  



