Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната с-ма
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната с-ма
Здравейте,колеги!Отново имам ядове с обезвъздушаването на горивната с-ма при Голф4 SDI! Първо започна да пали по трудно и след като я усетих,вдигнах предния капак и видях ,че горивото върви с мехурчета въздух към помпата.Викам си "ясно-пак сондата се е затлачила с мизерии" и я извадих.Това не ми е за сефте.Като я разглобих видях,че беше яко нахакана с боклук.Измих я,подсуших я и си я сглобих.Да ,ама не можах да обезвъздуша с-та и понеже акумулатора ми е слаб и той падна от въртенето и сега съм без кола. Дайте съвет как да се справя с този проблам,че ходя пеша,а и колата ми трябва.И още нещо да питам-като разглобиш сондата на най-горната и част има две тръбички,едната от които е с няква пружина.От тях падна едно гумено о-пръстенче,но не видях на коя тръбичка беше надянато,на тази с пружината или на другата.Ако някой е разглобявал такава сонда моля да ми каже къде стои тази гумичка! Аз я сложих на тръбичката дето не е с пружинка,но не съм сигурен!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната
Аз не съм разглабял там , но по принцип си мисля ,че тр. този О-ринг да е м/у двете тръбички монтиран . В противен случай тр да караш с над половин резервоар гориво за да не се "засмуква" въздух оттам . А как си с горивния филтър? Там също има едно клапан/термостатче , да върти топла нафта през филтъра . На въпросното клапанче има пак О-ринг . И ако там пропуска....
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната
Сутринта с триста зора запалих колата (разбира се с друг акумулатор)и започна ходене по мъките!Колата пак палеше трудно и пак нафтата вървеше с въздух!Реших че клапана на филтъра се е прецакал и започнах да обикалям да търся такова клапанче.Обиколих Димитровград,Ст.загора и в крайна сметка се сдобих с такова чудо за близо 40лв.,вървяло заедно с филтъра,а аз междувременно бях сменил ф-ра, защото имах отпреди чисто нов и си помислих,че и той може да се ебава.След като сложих новото клапанче с ужас установих,че ефект няма никакъв!Проблема беше от шибаната сонда,а това разбрах като откопчах маркучите дето излизат от нея и ги натопих в съд пълен с гориво,след като запалих всичко беше ОК!Извадих я пак и като я разгледах,видях че най-долу има една клапичка която пуска нафта в самата чаша на сондата,на тая клапа има една гума да уплътнява в затворено положение,но тя така се беше деформирала,че дори при отворена клапа гумичката не пропуска достатъчно нафта в сондата и маркучите засмукват въздух.Махнах въпросната гумичка и засега проблема е решен!Е,вярно-клапата няма да уплътнява без тази гума при затворено положение,но това се изисква само когато в резервоара има много малко нафта,да може да остава в сондата и колата да пали под,когато е под наклон.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната
Не е трябвало да се купува ново клапанче ! Само О-пръстена се проверява и евентуално сменя ! На повреденото клапанче симптомите са други , но не и въздух ! Както и да е , важното в случая е , че си решил проблема.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Голф 4 1.9 sdi - ядове с обезвъздушаването на горивната
Ами не трябваше да го купувам тва клапанче,но когато не ми е вред колата се панирам и започвам да търся най-бързото решение,което в много случаи е грешно и е свързано с даване на излишни пари!Днес беше същото,но трябваше да разбера от какво е.Все пак наистина най-важното е,че проблема се реши!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта