здравейте от мен! Kaрам полото от както беше на 90000км и сега -на 140000 ми направи някакъв проблем с турбото. Първо ми светна лампа на таблото,че има проблем,после турбото започна да не се включва при движение и т. Н. Проверяваха я различни сервизи, смених един клапан( за оборотите (дебитомера),ако не се лъжа),почистиха ми самото турбо и т.н. и всеобщото мнение е, че имам проблем с вакумния разпределител. Стар за сега не намирам а нов е поне 400лв. Молбата ми ако някой от форума кара същото поло и има желание и живее около София (не е много добре да го карам много) да се уговорим за да се срещнем и да изпробвам работещ вакум на моята кола( разглабянето става лесно, но може да го напраявим и в сервиз). За почерката се знае!дано само някой да се отзове!
Тел ми е 0878 510935
Станислав
тук съм снимал отблизо - маркуча, който е изключен е за турбото - ако го включа колата губи мощност ( макс. 50 км/ч дига ) и започва много да пуши!
тук съм снимал отблизо - маркуча, който е изключен е за турбото - ако го включа колата губи мощност ( макс. 50 км/ч дига ) и започва много да пуши!
ляво горе - със стрелката е търсената част
поло 9N3 1.9 TDI 2007 г. проблем с турбото
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 25 юли 2014 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
поло 9N3 1.9 TDI 2007 г. проблем с турбото
Последна промяна от dr.stanislav на Съб 26 юли 2014 14:13, променено общо 1 път.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: поло 9N3 1.9 TDI 2007 г. проблем с турбото
добре.. аз не точно по темата ама тоя вакум регулатор ли е това, което променя геометрията на лопатките в турбото? мойта върви нормално- проблеми няма, но понякога нещо се случва - просто спира да върви в смисъл за да ускорява добре трябва да натискам газта доста по здраво...днеска изкарах точно този маркуч на вакума и тая кола полудя
- отзад пушене няма никаво после пак го сложих и си върви както си беше...а за разхода как е със свален маркуч не знам аз нямам борд- комп...та питането ми е следното каква му е ролята точно - дали като е изключен държи лопатките да помпат на макс или.....

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 49 госта