vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cvetia3
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 29 юни 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот cvetia3 » Съб 05 юли 2014 7:25


:love.vwclub vw Golf 1.9td Прооблем Разхода
Колата гори градско 10л.нафта извънградско 5л. нямам компютър.
Но има проблем с оборотите трудно ги сваля сама независимо чее загряла.
Трябва като е загряла да я оставя да поседи загасена 1ч. и се оправя
Обогатителят мие Рьчен .Има нешто което връшта тия 100 оборота ама него знам.
Смених температурният датчик,реле подревни свещи то командвало авансатора на ГНП
БЕЗ Резултат.Моля Помогнете.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 юли 2014 8:57


Пипана е помпата на 110 процента , някой е пуснал повече от необходимото гориво на самото ГНП , има един болт за цикловата порция , тр да се развие малко и да се коригират ниските обороти , ще почне да гори по-малко и да падат бързо оборотите , няма да има задържане .
Една тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=359711


cvetia3
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 29 юни 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот cvetia3 » Съб 05 юли 2014 19:20


samo_pechka написа:Пипана е помпата на 110 процента , някой е пуснал повече от необходимото гориво на самото ГНП , има един болт за цикловата порция , тр да се развие малко и да се коригират ниските обороти , ще почне да гори по-малко и да падат бързо оборотите , няма да има задържане .
Една тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=359711

Благодаря за Мнението.Само забравих да кажа че при палене на студено оборотите са ОК
и след около 1км. нешто цъква при таблото с бушоните и се дигат със 100обор.И така както сам описал в началото.
Но Много Мерси за ГНП болта ЩЕ се Побвам АКО стане ще ПОЧЕРПЯ.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот ventotdi » Нед 06 юли 2014 1:33


ЦЪкането е релето ,което спира свещите и затова ти се качват оборотите. Радо е прав ,че помпата ти е ръчкана . Трябва да се понагласи малко.


cvetia3
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 29 юни 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот cvetia3 » Нед 17 авг 2014 18:25


cvetia3 написа:
samo_pechka написа:Пипана е помпата на 110 процента , някой е пуснал повече от необходимото гориво на самото ГНП , има един болт за цикловата порция , тр да се развие малко и да се коригират ниските обороти , ще почне да гори по-малко и да падат бързо оборотите , няма да има задържане .
Една тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=359711

Благодаря за Мнението.Само забравих да кажа че при палене на студено оборотите са ОК
и след около 1км. нешто цъква при таблото с бушоните и се дигат със 100обор.И така както сам описал в началото.
Но Много Мерси за ГНП болта ЩЕ се Побвам АКО стане ще ПОЧЕРПЯ.

Евала колега развих винт N2 за цикловата нафта с над половин оборот и паднаха оборотите регулирах ги пос
от N1 винт вече не чади като я режа на 2ра.Гори 5 извънградско в града около 8-8.5л.Но сиго има това задържане още
на оборотите трябва да я държа в обороти 3000-4000 по дълго трябва да го карам като е загрял .Но като го загаса и престои се оправят най бързо Това нормалнолие.Или трябва да направя още нещо.Мисляси за вакумният регулатор дали да него почистя който е отгоре на ГНПТ.Много Мерси За съветите.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: vw Golf 3 1993г. 1.9td Прооблем Разхода

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 авг 2014 19:58


Когато се намалят по този начин оборотите , се налага и да се охлаби леко жилото за газта , има едно фиксаторче на бронята , там където е самата планка . Вижда се ясно на снимката до винт 2 , откачи самото фиксаторче ( като зегерка е един вид ) отпусни бронята малко навътре ( да има "луфт" жилото ) и пак закрепи фиксатора. Кажи как е станало после , ако няма мн промяна , ще се наложи може би още малко да се развие винта на цикловата порция и да се коригират пак оборотите :smile , както и хода на жилото за газта разбира се .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта