Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
щото на мен не ми е изгодно да дам 2000 лв за обслужване на кутия и след година да строши някой клапан и пак панаири... ръчкаа
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Колата вече е с ръчна 6 степенна кутия. Всичко е направено като оригинално и за сега нямам никакъв проблем. Скоростите влизат леко и съединителя отделя в средата и е сравнително мек. Сега след като автомата не "яде" кончетата се усеща много повече мощността на колата. Ремонта излезна 1100лв. всичко + повредената кутия. Съединителя е 2-ра ръка на 60-70%, както и демферния маховик. От начало първите 20-тина км. съединителя преплъзваше, но вече не го прави (майстора каза, че това е защото феродото не е карано и трябва да олегне). Темпомата спря да ми работи, но сега съм го оставил на електричар който каза, че ще го оправи. За жалост като я закачих на VAG показва на 2 места, че търси кутия и ще трябва да потърся вариант да се изолират по някакъв начин тези грешки, но по принцип не пречат на работата на колата. Ще споделя какво е станало с темпомата след като я взема от майстора по-късно днес.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Браво колега. Значи все пак става безпроблемна трансформацията. Прекодира ли колата на ръчни скорости? Сега на фиса (дисплея) какво ти показва?
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
novatora написа:Браво колега. Значи все пак става безпроблемна трансформацията. Прекодира ли колата на ръчни скорости? Сега на фиса (дисплея) какво ти показва?
Прекодирана е колата и сега на реда на скоростите не показва нищо. Пак да отбележа, че дава грешки скоростна кутия на Address17:Instruments и на Address 19: CAN Gateway (търси скоростна кутия), но засега не смятам да се занимавам с това... а и не знам дали ще може да се изолират тези грешки.
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Бях обещал да пиша за ремонта по темпомата след минаване от автоматик към ръчни скорости. Закарах колата на електротехник и се наложи да се сложи един датчик който липсвал на педала на съединителя, който свързаха и сега вече темпомата работи. Ремонта ми коства 20лв. за този датчик (или каквото там се води) и 30 лева за работата - общо 50лв.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Реши и направи интервенцията. Определено смело действаш. По груби сметки излезе 1500 лв. Колкото дадох аз да поправя моя автомат. Разликата сега е че няма да имаш бюджетното натоварване на 50-60 хиляди от 300 лв за масло и определено ще си по-пъргав и с икономия на гориво.
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Автомата много спъва колата, сега с ръчка откача ако я смачкам газта. Освен маслото за смяна на авт. скоростната кутия забрави да добавиш, че не се знае след 2 месеца дали няма да се прецака пак нещо по стотиците електроники, а най-важното от интервенцията е, че разхода градско ми падна от 10-12 на 7-9, а извънградско от 7-8 на 5-6л/100км.
Разликата в пъргавината и в разхода е огромна, но пък комфорта на автоматика е несравним с ръчката :)
Разликата в пъргавината и в разхода е огромна, но пък комфорта на автоматика е несравним с ръчката :)
Последна промяна от IvanMan на Пет 29 авг 2014 7:03, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
В бъдеще ако се наложи да правя сложни ремонти ще се разделя и аз с автомата. Иначе за вървежа имам power box слаган в италия. Така си дойде колата. Свързан е към и еку-то (компа) и помпата. Проверих му цената е 500 €. Казва се DIPA SPORT. Вървежа с него е страшен. Имам чувството че турбото сработва много по рано. Но съм го изключил защото ме е страх да не счупя мотора. Иначе разхода ми пада малко с него. За мен чип тунинга е истината.
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Съгласен съм за чип тунинга, но ако не е правилно направен както моя преди време - изгърмях помпа дюза след седмица... макар, че не е сигурна дали беше точно от това.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Да може да е съвпадение. Но към тди се подхожда внимателно и сериозно за апгрейди. Много ми е любопитно да се кача на сменен автомат към ръчка за да усетя разликата.
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
novatora написа:Да може да е съвпадение. Но към тди се подхожда внимателно и сериозно за апгрейди. Много ми е любопитно да се кача на сменен автомат към ръчка за да усетя разликата.
Амии - нормална ръчка си е... няма разлика.
Последна промяна от IvanMan на Съб 30 авг 2014 18:44, променено общо 1 път.
Причина: Отново цитираш предишното мнение! Получаваш предупреждение!
Причина: Отново цитираш предишното мнение! Получаваш предупреждение!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 05 мар 2019 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
Здравейте колеги! Аз също направих същото само че на бора 131к.с.. Проблема е че сега нямам задна (не свети) и километража не ми работи. Идея как да го подкарам
Re: Passat B5,5 1,9 TDI 131hp AVF - автоматик към ръчка
И аз минах към ръчка колата е със 1.9 131коня avf мотора и аз имам същия проблем със задната, но при мен светна на таблото абс-са и тракшъна и като вдигна повече от 10км. Започва да пищи и мига удивителния който е за ръчната. Погледнах че го няма датчик за положението на съединитела някой ако знае как се свързва ще съм благодарен. Буксата е с два кабела. Мерси предварително.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 142 госта