Здравейте, колеги.
Моля за компетентни мнения относно поведението на автомобила
- Сменена геометрия на турбото
- Изчистени колектор и EGR
(текстилната оплетка на вакумните маркучи е нарушена на няколко места)
Проблемът ми не се появява всеки път. Понякога забива на 2000 оборота за няколко секунди и не иска да ускори с натиснат до край педал, после колата се изстрелва....
1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
лог-а е прекалено кратък и нищо не се разбира от него
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
Геометрията не ти работи макар че е нова.
Виж актуатора,Н75 и геометрията.
Виж актуатора,Н75 и геометрията.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
dispatch написа:лог-а е прекалено кратък и нищо не се разбира от него
Е аз го разбрах,нищо че е къс



- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
е аз още два пъти го погледнах и пренадуването е съвсем малко, макари че процентите на Н-75 са високи.
Аз все пак съм само любител... може да не се взема мнението ми за меродавно.
Без лоши чувства; научил съм много от твоите постове!
Аз все пак съм само любител... може да не се взема мнението ми за меродавно.
Без лоши чувства; научил съм много от твоите постове!

Последна промяна от dispatch на Сря 09 юли 2014 13:28, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
Смени си всички вакумни маркучета с нови и замери вакуума към актуатора какъв е. 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
nasko1978 написа:Смени си всички вакумни маркучета с нови и замери вакуума към актуатора какъв е.
Наско да не объркаш колегата . Тук говорим за пренадуване макар и късно чак след 4000 оборота ,а това не се дължи от загуба на вакум . Ако се опитва да губи вакум ще закъснява турбото но не и да пренадува. Да провери хода на геометрията и на актуатора. Искам лога ти колега да има първи канал и направи един хубав ЛОГ на 4-та от 1200 до 4200 на 1,3,11 канал.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
Прав си ,колега .
Аз по инерция ,така и не погледнах лога,но като видя закъсани вакуми - режа и сменявам.
Аз по инерция ,така и не погледнах лога,но като видя закъсани вакуми - режа и сменявам.

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
Накрая проблема ще се окаже от:
1.Не центрован актуатор-което се оправя лесно и бързо
2.Обърната гривна на лопатките-сваляне,отваряне,обръщане на гривната,затваряне и качване на турбината.
1.Не центрован актуатор-което се оправя лесно и бързо
2.Обърната гривна на лопатките-сваляне,отваряне,обръщане на гривната,затваряне и качване на турбината.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI ASV разчитане на LOG файл
АСВ мотора ,ако не се лъжа е с ГТ1749В ,а не с ВНТ15 и следователно геометрията е с 11 лопатки и гривната няма значение как ще я сложиш ,а не като на ВНТ 15 с 9 лопатки и при обърната гривна на лице е пренадуване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 44 госта