Здравейте колеги, проблема е следния, преди 2 седмици ми беше заминал термостата и колата загря и не знам дали е съвпадение, но започна да мига лампата на маслото и зумера да пищи. Термостата е сменен, няма проблеми, но от тогава няколко пъти ми се случва да мига лампата на маслото и изпищява зумера, но след това спира. Четох из форума и мисля, че е от датчика, но въпроса ми е може ли да се тества по някакъв начин или трябва да го сменя, за да разбера. Също така маслото съм го сменял преди 1000 км, но сложих 10 W 40 , до сега няколко години карам с 15 W 40. Възможно ли е от различния вискозитет налягането да е различно и за това да свети лампата.
Благодаря предварително :)
Голф 3 1,9 D 1993 година 1Y - датчик масло
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 3 1,9 D 1993 година 1Y - датчик масло
Напълно е възможно да е от маслото..,а датчика може да го тестваш когато загрееш добре мотора,и премериш налягането на маслото колко бара е,над 2000об.мин. трябва да е над 2бара,ако е под това налягане и свети лампата значи имаш проблем с налягането(на маслото ) ,а датчика работи коректно 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9 D 1993 година 1Y - датчик масло
колега най-бързо ще разбереш дали е заминал датчика,като го шунтираш-т.е. дадеш накъсо към "маса" на матора...добре е да го смениш с нов:18/20 кинта...все пак това е най-важния датчик на 1Y 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта