Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло навън
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 11 дек 2013 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло навън
Здравейте, Колеги! Имам проблем при палене - голфа е 1,9 тди 105к.с. Когато навън температурата е 27-28-29 градуса и температурата на двигателя ми е 90 градуса, Голфа пали от 5-6 тия път. Ако е студен пали от първия, докато види ключа. Казаха ми, че това се оправяло чрез софтуер. Възможно ли е това и ако може някой да ме ориентира с цена?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло н
Здрасти,
съветвам те да си направиш една профилактика на стартера - задължително да му сменят втулките, да го почистят, ако трябва четки да сменят. А софтуерно, е прекодиране на автоматична скоростна кутия, но за мен това не е решение, по скоро замазване на хардуерен проблем софтуерно.
съветвам те да си направиш една профилактика на стартера - задължително да му сменят втулките, да го почистят, ако трябва четки да сменят. А софтуерно, е прекодиране на автоматична скоростна кутия, но за мен това не е решение, по скоро замазване на хардуерен проблем софтуерно.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 11 дек 2013 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло н
Стартера го сервизирах...смених четки..бяха станали като кашкавал :)
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло н
Не казваш нищо за втулките. За мен те трябва задължително да се сменят при отваряне на стартера - едната струва 2лв. Дори да са леко износени, при нагряването им /на загрял двигател/ се разширяват и оттам оста на ротора започва да играе още повече и намалява силата на въртене. Ама някои майстори ги мързи или просто не знаят. Ако си сигурен в стартера втория вариант е нов акумулатор - някои колеги са си решили така проблема. Трети пък са сложили чип. Четвърти са прекодирали компа на автоматична скоростна купия. Въобще има много писано по въпроса, пробвай с търсачката.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 11 дек 2013 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК5 1,9 тди - проблем при палене, когато е топло н
Целият стартер го обслужих, софтуер и чип беше решението :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Steels и 61 госта