Golf 4 1.9 TDI ALH Остатъчен вакуум N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 4 1.9 TDI ALH Остатъчен вакуум N75

Мнениеот fury » Вто 09 сеп 2014 20:09


Здравейте колеги,
Днес при смяната на вакуум маркучите на N75, когато откачих маркучлето на входния (горния) щуцер на клапана се чу съскане сякаш се освободи вакуума от клапана. На другия край на маркучлето е бяло-черното контролно клапанче. Това нормално ли е, защото имам съмнение в коректната работа на N75? Колата беше току що угасена, ако това е от значение.
П.П поразрових се в темите за N75 и колеги пишат, че може да се сложи клапан от AJM мотор с облата букса, но след като разгледах моята правоъгълна букса в момента, не разбирам как да откача пинчетата от самата букса. Моля ако някой е минал упражнението да пише как става, защото мисля за много колеги ще е от полза.
:beer




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Остатъчен вакуум N75

Мнениеот Andonov » Сря 10 сеп 2014 6:48


Ако не беше се чуло съскане, тогава трябва да се притесняваш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 55 госта