AVF и ARL - разлики ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

AVF и ARL - разлики ?

Мнениеот stoev87 » Сря 10 сеп 2014 10:57


Колеги бихте ли споделили какви са разликите в компонентите при тези два двигателя ?
До колкото знам дюзите на ARL са различни. Допускам че има разлика и в турбините ?
Как стой въпроса с блок,бутала,биели, глава , разпределителен вал ?




Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: AVF и ARL - разлики ?

Мнениеот yanio » Сря 10 сеп 2014 11:53


До колкото знам всичко е еднакво , освен турбината. При avf e gt1749va , a при arl e gt1749vb. Разликата в конете идва от software-a.


plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: AVF и ARL - разлики ?

Мнениеот plinnov » Пет 12 сеп 2014 12:02


AVF двигателите са 131 к.с. и се пускат със автоматична скоростна кутия и 6 степенна.За ARL не знам нищо търси по форума.Дюзите за AVF и AVX са 038130073 AL като наследник им е 038130073 BX,това съм го извадил някога от форума,синхронизация 0,разход 0.6 л.час,милиграми 5.Дано да съм бил полезен.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AVF и ARL - разлики ?

Мнениеот °niksi° » Пет 12 сеп 2014 22:09


stoev87 написа:Колеги бихте ли споделили какви са разликите в компонентите при тези два двигателя ?
До колкото знам дюзите на ARL са различни. Допускам че има разлика и в турбините ?
Как стой въпроса с блок,бутала,биели, глава , разпределителен вал ?

блок - еднакъв, почти
бутала - различни
биели - различни
глава - еднаква
разпределителен вал - еднакъв
турбини - различни
Има още разлики, но те са по-скоро конструктивни защото тезо мотори не се слагат на еднакви купета - единия е винаги надлъжен, другия напречен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 61 госта