Пасат 1.9 тди 1995г. 90кс. не върви след добавка
- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Пасат 1.9 тди 1995г. 90кс. не върви след добавка
Привет на всички.Собственник съм на пасат 1.9 тди 1995г. 90кс.Купих го лично от Австрия.Колата вървеше отлично докато не сложих добавка в нафтата.Да поясня,че тази добавка съм ползвал доста и преди.След като сложих добавката колата започна да влиза в обороти доста трудно и мудно говоря за от 2400об нагоре е някаква мъка.След тези обороти започва едно задържане все едно гасиш колата,но като напомпаш педала започва леко да ускорява,но стигне ли 3000об всичко свършва. Смених горивния филтър и извадих цедката от резервоара.Беше чиста. Отидох на диагностика и то не в един сервиз.Не откриха нищо нередно.Принудих се да отида и до сервиза на VW на околовръстното и от там ми казаха,че няма проблем.Говорим за турбо,дебитомер и тн. Ако някои има идея или препоръка за сервиз моля да сподели.Благодаря.
			
									
									- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
Каква добавка си сложил? Да не е за прочистване на дюзите?
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
CASTROL TDA ползвам я от доста години и не съм имал никакви проблеми.
			
									
										
						- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
Според мен няма да е от добавката. Може просто да е било съвпадение със слагането на добавката. Защо не изразходиш нафтата и да я напълниш отново без добавка да видиш дали проблема ще остане?
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
Направих го.Пътувах до Италия и промяна няма.След 3000об се усеща нещо като придръпване все едно минаваш през локва.
			
									
										
						- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от Georgi Vutov на Вто 16 сеп 2014 14:12, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				powerade
 - Мнения: 1090
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
 - Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
 - Двигател: AHF 2000
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Моля за мнение.
Колега колата ти е с турбина с постоянна геометрия, демек клапан Н75 управлява Уейстгейта за разтоварване на турбината. Имаш ли едно цъкане като дадеш на контакт преди да запалиш? Ако си го имал преди, а сега го няма, значи клапана ти е заял. Турбината не разтоварва и колата забива. Погледни това и ако е клапана, не бързай да купуваш нов, свали тоя, пръскай го смело с обезмаслители, спрейове и прочее да се раздвижи(може и да го почукваш) докато не почне да цъка на контакт.
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
Цъкането го има при контакт,а и си продължава да цъка и при работеща кола.В сервиза ми казаха,че си работи.
			
									
										
						- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
Едва ли колегата няма да може да направи разлика от придърпване и забиване... Нищо общо едното с другото
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
След 2300 забива и като напомпам на педала ускорява до 3000 доста мудно,а след 3000 започва да придръпва.
			
									
										
						- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
Смуче въздух от някъде.Провери си маркучите
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
Ако смуче няма да пали,а тя си пали от раз.
			
									
										
						- 
				Georgi Vutov
 - Мнения: 248
 - Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Varna
 
Re: Моля за мнение.
Това не винаги е така. Моя е грешката имах впредвид , че губи въздух. Когато няма достатъчно налягане да се развърти турбината влиза в авариен режим. Демек сигурно имаш някое цепнато маркуче.
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
Ми не се чува никакво свистене от никъде.Ако имаше такав проблем щяха да разберат все пак ходих в 3 сервиза.
			
									
										
						- 
				цецо сф
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
 - Автомобил: Passat
 - Двигател: AWT 2003
 - Местоположение: софия
 
Re: Моля за мнение.
Имах Б6 и тои беше скъсал един гумен пръстен на маркуча на турбото и се чуваше доста,а сега няма нищо такова.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта