


Голф 4 ахф проблеми
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Голф 4 ахф проблеми
Колеги първият ми въпрос е ,че след всичко сменено по предницата даже и главина,лагер.. отново колата "подскача" възможно ли е да е полуоска,защото това "подскачане" се усеща най-вече като ускорява .. при 80-90км\ч . И другият ми въпрос .. турбото изключва доста често 2-3та до 4хил оборота няма проблем ,но на 4та вече изключва.Зацапана геометрия ли ще е ,само със сваляне и почистване ли ще стане работата или с добавки ? Защото при мк3ката при нея беше същата работа само,че не го правеше толкова често,там се наложи раздвижване лоста на актуатора и така се оправи ..
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
Ех толкова ли е трудно да си сложиш един манометър преди да го сринеш това турбо. Върши чудесна работа. Пренадува със сигурност щом влиза в авариен. Бутни отзад с пръст лоста на актуатура, ако е тотален бетон и не помръдва,няма да се мине без сваляне за чистене. Паралелно с това се инспектират вакумните пътища. VAG COM също задължително. Успех и не продължавай така да караш, защото турбина много скоро ще сдаде.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
Не помръдваше,но сега е раздвижено и пак същото положение ..
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
Сложи си един буст метърпри първа възможност, струва 1/40 от цената на нова турбина :) И веднага ще разбереш каквосе случва при кикдаун на ддесния педал. Виж на VAG COM какви записи има също, даже първо. Вакум маркучите сменяни ли са след излизането на колата от завода? На работещ мотор, бъркаш долу под аактуатура и му вадиш и слагаш маркуча, гледай какво се случва, мърда ли се лоста надолу като пъхнеш ммаркуча и да се връща нагорекато го махнеш. Даже с пръст като го затапиш се усеща дали набира вакум достъчно като сила, това е най полевия начин да засечеш пробив в вакум системата. Ако има, почваш да търсиш пробития маркуч, а най ллесно сменяш всички наред. Успех
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ахф проблеми
Маховика си виж за това подскачане.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
Също и на свободна като е при 120км\ч при намаляне волана доста тресе...
Дисковете са нови,баланс на гумите мина за проверка и пак така.

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
Не е задължително при всички производители новите дискове да не са криви :)
Можеш да ги провериш с индикатор на място.
Можеш да ги провериш с индикатор на място.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
Да,но както споменах има подскачане при ускорение около 80-90км\ч ,четох ,че може да е било каре . Възможно ли е ? Защото маншона му беше скъсан и започна да чатка ,но това се отстрани . Както и още един въпрос свързан с катализатора вярно има тема в форума ,но искам конкретен отговор катализатора да го махам ли или ?
Последна промяна от gr_kanev на Чет 02 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
Ако не те бърка, че ще почнеш да си чуваш турбото - сваляй го.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
Има ли някакви плюсове или минуси ?
Последна промяна от gr_kanev на Чет 02 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
Минус - вредни газове, Плюсове всичко останало. Ако не е значително запушена питата разлика няма усетиш във вървежа.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
Махнах го днес
разликата е :
-при първото палене и 1-2-3та яко къдеше.Турбото доста се чува
и само 1 път влезе в авариен режим ,но ще видим по нататък. За вървежа сега ми се струва ,че опъва равномерно от по ниските обороти,а не както преди от 2,500+ . За блъсканет при ускорението май,ще се окаже карето ,защото всичко е здраво но така ще покарам да видя ако стане по зле. За блъскането в волана при чукване на спирачките май ще са дисковете на 1500км ... утрее ще ги занеса на стругар да ги вземе малко и ми казаха,че ще се оправи . Ще пиша утре какво е станало.

-при първото палене и 1-2-3та яко къдеше.Турбото доста се чува

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 ахф проблеми
RusH_DeMoN написа:Махнах го днесразликата е :
Турбото доста се чува![]()
Казах ти

- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Голф 4 ахф проблеми
А това изкривяване от какво се получава ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nasko1978 и 35 госта