Голф 4 ахф проблеми

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 25 сеп 2014 23:35


Колеги първият ми въпрос е ,че след всичко сменено по предницата даже и главина,лагер.. отново колата "подскача" възможно ли е да е полуоска,защото това "подскачане" се усеща най-вече като ускорява .. при 80-90км\ч . И другият ми въпрос .. турбото изключва доста често 2-3та до 4хил оборота няма проблем ,но на 4та вече изключва.Зацапана геометрия ли ще е ,само със сваляне и почистване ли ще стане работата или с добавки ? Защото при мк3ката при нея беше същата работа само,че не го правеше толкова често,там се наложи раздвижване лоста на актуатора и така се оправи ..




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот achodemo » Пет 26 сеп 2014 8:34


Ех толкова ли е трудно да си сложиш един манометър преди да го сринеш това турбо. Върши чудесна работа. Пренадува със сигурност щом влиза в авариен. Бутни отзад с пръст лоста на актуатура, ако е тотален бетон и не помръдва,няма да се мине без сваляне за чистене. Паралелно с това се инспектират вакумните пътища. VAG COM също задължително. Успех и не продължавай така да караш, защото турбина много скоро ще сдаде.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 26 сеп 2014 13:42


Не помръдваше,но сега е раздвижено и пак същото положение ..


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот achodemo » Пет 26 сеп 2014 23:15


Сложи си един буст метърпри първа възможност, струва 1/40 от цената на нова турбина :) И веднага ще разбереш каквосе случва при кикдаун на ддесния педал. Виж на VAG COM какви записи има също, даже първо. Вакум маркучите сменяни ли са след излизането на колата от завода? На работещ мотор, бъркаш долу под аактуатура и му вадиш и слагаш маркуча, гледай какво се случва, мърда ли се лоста надолу като пъхнеш ммаркуча и да се връща нагорекато го махнеш. Даже с пръст като го затапиш се усеща дали набира вакум достъчно като сила, това е най полевия начин да засечеш пробив в вакум системата. Ако има, почваш да търсиш пробития маркуч, а най ллесно сменяш всички наред. Успех


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот mitko85 » Пет 26 сеп 2014 23:36


Маховика си виж за това подскачане.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Сря 01 окт 2014 18:02


Също и на свободна като е при 120км\ч при намаляне волана доста тресе... :banghead Дисковете са нови,баланс на гумите мина за проверка и пак така.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот achodemo » Чет 02 окт 2014 7:34


Не е задължително при всички производители новите дискове да не са криви :)
Можеш да ги провериш с индикатор на място.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 02 окт 2014 11:39


Да,но както споменах има подскачане при ускорение около 80-90км\ч ,четох ,че може да е било каре . Възможно ли е ? Защото маншона му беше скъсан и започна да чатка ,но това се отстрани . Както и още един въпрос свързан с катализатора вярно има тема в форума ,но искам конкретен отговор катализатора да го махам ли или ?

Последна промяна от gr_kanev на Чет 02 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот lz2aii » Чет 02 окт 2014 12:18


Ако не те бърка, че ще почнеш да си чуваш турбото - сваляй го.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 02 окт 2014 13:50


Има ли някакви плюсове или минуси ?

Последна промяна от gr_kanev на Чет 02 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот achodemo » Пет 03 окт 2014 8:15


Минус - вредни газове, Плюсове всичко останало. Ако не е значително запушена питата разлика няма усетиш във вървежа.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 03 окт 2014 12:25


Махнах го днес :bowdown разликата е :
-при първото палене и 1-2-3та яко къдеше.Турбото доста се чува :Mr Green Fun и само 1 път влезе в авариен режим ,но ще видим по нататък. За вървежа сега ми се струва ,че опъва равномерно от по ниските обороти,а не както преди от 2,500+ . За блъсканет при ускорението май,ще се окаже карето ,защото всичко е здраво но така ще покарам да видя ако стане по зле. За блъскането в волана при чукване на спирачките май ще са дисковете на 1500км ... утрее ще ги занеса на стругар да ги вземе малко и ми казаха,че ще се оправи . Ще пиша утре какво е станало.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот lz2aii » Пет 03 окт 2014 12:44


RusH_DeMoN написа:Махнах го днес :bowdown разликата е :
Турбото доста се чува :Mr Green Fun


Казах ти :mhihi . Иначе, в зависимост от състоянието на катализатора, който си махнал, разликата може и да не е толкова чувствителна. В смисъл, ако си е бил наред, няма да се промени много - нито ускорение, нито вървене. Гарантирано звукът ще е по-различен, както вече си го усетил. За дисковете - незнам. Най-вероятно е от тях, но ме учудва, че са само на 1500 км. Вероятно или си ги взел криви, или си ги позагрял и си минал през някоя вода. Не може ли да ти ги сменят гаранционно - та те са нови дето се вика? Не е изключено тресенето при ускорение да идва от крива полуоска.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 ахф проблеми

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 03 окт 2014 19:11


А това изкривяване от какво се получава ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nasko1978 и 35 госта