


Голф 4 TDI как се сменя картер
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Голф 4 TDI как се сменя картер
Голф 4 1.9 тди и има теч на масло от картера, отделно и пробката не се завива добре/много тегаво върви/. Лесно ли се сваля, има ли някакви уловки и има ли гарнитура или е само силикон? Видях, че кората е цялата омазана с масло и съм решил да го сменя. Мога ли по някакъв начин да прецедя маслото?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Как се сменя картер Голф 4 TDI
На първо време свали кората и погледни от къде точно идва теча-притегни картера за всеки случай,не бързай с генералните ремонти 

- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
До колкото знам (не ми се е налагало,и се надявам да не ми се налага),развиваш болчовете и сваляш картера.Изчистваш добре старият силикон от двете повърхности.Може малко с финна шкурка да зашкуриш (нещо около 800 според мен),обезмасляваш и вземаш един силикон за Victor reintz (черен-маслено и температурно устойчив).Мажеш на тънък слой,слагаш картера и затягаш болтовете.Изчакваш една нощ,и на другият ден наливаш маслото. 

- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Тече около пробката, поне там омаслява най-много, а върви тегаво и не зная, ако започна да затягам дали няма да превърти. Явно преди са сменяли маслото през щеката, защото много лесно се вади моркова.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Ако е само от пробката защо искаш да сваляш картера?
Можеш да опиташ да оправиш първо резбата на картера с метчик и да сложиш нова дихтунка (не съм сигурен как е при голфа) ако има.
Ако тогава не стане има вариант и да се направи втулка, която да се залепи с някакво лепило и в нея нова пробка.
Но тия работи е най-добре да ги направи някой стругар.
Можеш да опиташ да оправиш първо резбата на картера с метчик и да сложиш нова дихтунка (не съм сигурен как е при голфа) ако има.
Ако тогава не стане има вариант и да се направи втулка, която да се залепи с някакво лепило и в нея нова пробка.
Но тия работи е най-добре да ги направи някой стругар.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
ако сваляш картера се сменя гарнитурата и после се стяга по схема с динометричен ключ иначе тече и 5 туби силикон няма да ти спрат теча.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Братовчед ми сменя 3-ти картер.Само със този силикон го прави,когато махна първият още нямаше гарнитура.Беше лепен със силикон!
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Дамяне прав си брат ... заводско нямат гарнитура там 

- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Може ли някой да ми каже пробката с каква резба е и размер, за да намеря първо метчик и да пробвам да прекарам резбата и къде мога да намеря пробка или да си правя?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Никакъв ред на притягане няма картера.Просто се стяга здраво,не хамалско.Или с динамометричен ключ на 20 Nm.Гарнитура на алуминиевите картери няма,добро почистване,обезмасляване и някой по-качествен силикон.По-особени са болтчетата около компресора на климатика,и двете дето са до маховика,за там трябва Г-образно шестограмче 5ца със заоблен раздвижен край по възможност по-здрав или някакъв инструмент, който да може да влезе под ъгъл и да развие без да превърти шестограмчето.
Пробката само ако е проблема може да се купи нова защото така или иначе е с несменяема дифтунга и след няколко развивания е желателно да се смени.По принцип резбата на пробката по-често се разваля а на картера по-трудно, но зависи какъв хамалин я е стягал.
Пробката само ако е проблема може да се купи нова защото така или иначе е с несменяема дифтунга и след няколко развивания е желателно да се смени.По принцип резбата на пробката по-често се разваля а на картера по-трудно, но зависи какъв хамалин я е стягал.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
venll-vr написа:Може ли някой да ми каже пробката с каква резба е и размер, за да намеря първо метчик и да пробвам да прекарам резбата и къде мога да намеря пробка или да си правя?
Здравей Венци
Моята протека при последните 2 смени на маслото
1вия път --уж сложихме нова пробка и медни пръстени и пак се наложи да слага малко тефлонова лента.
2рия път -- при смяна на маслото тая пробка превъртя и с няколко нови медни пръстени вече прокапваше дори и с тефлон.
Накрая до колкото знам ония тип ми навъртя някаква друга пробва от рено ли беше или пежо и заспа....
вече месец няма теч :)
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
Аз така смених гарнитура на картера и накрая се оказа, че тръбата за картерни газове/при мен до щеката за масло/ заминала.
- vankat-2
- Мнения: 268
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 TDI как се сменя картер
calidad написа:ако сваляш картера се сменя гарнитурата и после се стяга по схема с динометричен ключ иначе тече и 5 туби силикон няма да ти спрат теча.
кви гарнитури бе пич.Свалял ли си капак на картер.Само със силикон се маже.Що приказвате глупости само да обърквате хората.
Колега и моя течеше от пробката.Сваляш със шестограм всички болтове,занасяш го датиго заварят на аргон много поевтино, изчистваш силикона, мажиж новият и стягаш.Няма нищо сложно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта