
Въпросния Пасат е чупил турбина и е сменявана в някакъв сервиз,след това е започнал да пуши бяло(много) като е студен и като позагрее почти изчезва,сменена му е на 1-ви цилиндър дюзата понеже там дава грешката(misfiring recognized)
Предположиш,че има проблем с клапаните и затова го отворих и видимо леглата не бяха плътни,всичко наново напаснато нови повдигачи на сътветния цилиндър,нови гумички на клапананите.
Снощи го сглобих и запалих,ноо за мое съжаление още пуши бяло, и тресе,
Стойностите на Дюзите бяха добре на всички цилиндри преди да го разглобя, -1.20 до 0.80 на всички цилиндри в тази граница.
Днес поглеждам стойностите след като запаля се изтрелват в различни посоки съответно 1. +2.99 2. -3.01другите в норма между -1.20 до 0.80.
Забелязах,че при всяко палене работи първите 2-3 секунди много добре и после почва да пуши,тресе и прекъсва.
Самите дюзи (1 и 2 ) ги проверих дали са добре настроени (225 градуса развиване след като е в долна мъртва точка,надявамсе да ме раздерете, тук в форума четох как да ги настроя).
Колата се намира в Германия,както и аз. !
Видео по надолу