:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счуп. турбина-Video

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счуп. турбина-Video

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 авг 2014 19:34


Колеги Отчаян съм. Знам,че е много за четене,но ви моля които е компетентен да ми помогне. :bowdown


Въпросния Пасат е чупил турбина и е сменявана в някакъв сервиз,след това е започнал да пуши бяло(много) като е студен и като позагрее почти изчезва,сменена му е на 1-ви цилиндър дюзата понеже там дава грешката(misfiring recognized)
Предположиш,че има проблем с клапаните и затова го отворих и видимо леглата не бяха плътни,всичко наново напаснато нови повдигачи на сътветния цилиндър,нови гумички на клапананите.

Снощи го сглобих и запалих,ноо за мое съжаление още пуши бяло, и тресе,
Стойностите на Дюзите бяха добре на всички цилиндри преди да го разглобя, -1.20 до 0.80 на всички цилиндри в тази граница.
Днес поглеждам стойностите след като запаля се изтрелват в различни посоки съответно 1. +2.99 2. -3.01другите в норма между -1.20 до 0.80.

Забелязах,че при всяко палене работи първите 2-3 секунди много добре и после почва да пуши,тресе и прекъсва.

Самите дюзи (1 и 2 ) ги проверих дали са добре настроени (225 градуса развиване след като е в долна мъртва точка,надявамсе да ме раздерете, тук в форума четох как да ги настроя).

Колата се намира в Германия,както и аз. !


Видео по надолу

Последна промяна от Adrian-AAA на Вто 12 авг 2014 22:31, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот batteto.1984 » Вто 12 авг 2014 19:59


Крива/ви биели!Измери компресията,ако е ок някоя дюза се лигави!


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот silven-VW FOREVER » Вто 12 авг 2014 19:59


Не съм много запознат с дизелите, но точно този мотор нямаше ли проблем с разпределителния вал?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 авг 2014 20:03


Разпределителния вал няма проблеми,смених му лагерите,че бяха малко поизносени,но иначе е О.К.
Това за биелата го чух днес вече и не ми се иска да е вярно :cry ...(пак тотално разфасоване).

Колата са я карали близо 1 година в това състояние, 160.000 е на километраж 1-ви собственик.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот hvp800 » Вто 12 авг 2014 20:04


Нещата много приличат на крива биела/и , както вече каза един колега. Скъсан реглажен/и болт на дюзата/те, също са сред основните кандидати за недобре работещ ПД мотор


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 авг 2014 20:07


Кои реглажен болт се има в предвид,кубилиците или тези с който се затяга самата дюза?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот hvp800 » Вто 12 авг 2014 20:17


Този с който се стяга самата дюза. При мен се случи, след като сменях О-пръстените и къде от бързане, къде от немарливост от моя страна ( или подценяване на проблема ) решихме да затворим двигателя със старите болтове. След повторното отваряне на мотора ( капака ) се оказа, че два от болтовете се бяха скъсали :exclaim Искам да отбележа че сме стягали със динамометричен ключ и сме спазвали всички правила за монтаж и реглаж на дюзите. Освен да сменим старите болтове със нови, съвсем елементарно подценяване на проблема ми образува доста нерви


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот okti_1 » Вто 12 авг 2014 20:47


Моя съвет е да смениш гумичките на дюзите.Монтирай ги задължително с нови болтове.Центровай ги както си трябват и предполагам че проблема ще изчезне.
Това е най-бързия и евтин ремонт,отколкото да проверяваш биели.Тази възможност вече си е имал,но не си се сетил да пуснеш по един шублер в цилиндрите когато си бел махнал главата.
Нищо не споменаваш за синхронизацията на двигателя.Как е тя ?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 авг 2014 20:56


Под Синхронизация имаш в предвид колянов вал и разпределителен вал на О.Т. ?

Центровал съм го с инстументите както при смяна на анг.ремък.
Пали от четвърт оборот и е тих :neutral


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот okti_1 » Вто 12 авг 2014 21:03


Да това имам предвид.
Виж е я утре на 4-ти канал.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот okti_1 » Вто 12 авг 2014 21:03


Да това имам предвид.
Виж е я утре на 4-ти канал.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счупена турбина

Мнениеот okti_1 » Вто 12 авг 2014 21:03


Да това имам предвид.
Виж е я утре на 4-ти канал.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счуп. турбина-V

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 13 авг 2014 7:02




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счуп. турбина-V

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 14 авг 2014 6:46


Вчера вадих 1-вата дюза :stumm и какво да видя, болта за застопоряване "нов модел" изпилена глава 6-грам и за 6мм. болт разпробита :newsm66 нямам думи.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20282
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пассат Б5.5 AWX Пуши бяло след смяна на счуп. турбина-V

Мнениеот Vlad777 » Чет 14 авг 2014 18:47


От това ли излезе проблема?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, K, milench0, mironski, pe6o__, Piqndurnik, stoqn_tasev92 и 45 госта