Открийте 10-те разлики

Шегувам се,

Благодаря ви предварително!
Наско, не съм виждал какво пише на щуцерите на N239, защото е заврян в кучи г*з и не съм го свалял. Но ако на дългия наистина пише "out", има логика в това, което казваш. Колеги някой свалял ли е N239, за да каже със сигурност пише ли нещо на изводите му?nasko1978 написа:Колега rmk вакума се подава към клапаните към горните им изводи ,които са с по-малък диаметър, а излиза от долните - там пише vac out и отива към егр-а или актуатора.Та затова е грешна втората схема.
nasko1978 написа:По-добре да е 3,5мм ,за да не счупиш някой щуцер.Аз 3,2мм не ползвам!!!А дължината е минимална,ти си решаваш откъде ще мине маркучето и оттам ти излиза дължината.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта