



Идентифициране на разпръсквач
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Идентифициране на разпръсквач
Колеги, някой може ли да ми помогне с идентификацията на разпръсквач Bosch DSLA150p838. Не откривам конкретна информация, интересува ме размера... 

- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Идентифициране на разпръсквач
0.210 ум
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: Идентифициране на разпръсквач
Сигурен ли си колега, видях, че се ползва при Волво (2.5 140к.с.) с код на мотора D5252T, номера на дюзата е 0432193616. Не е ли идентичен на Ауди 2.5 AEL?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Идентифициране на разпръсквач
По Бош номера на тоя разпръсквач излиза, че е 0.210! АЕЛ 2.5 тди е с 0.216, а дали го има и във вариант с 210-ки, нямам идея!
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Идентифициране на разпръсквач
AEL е с 216.
Обаче може някои модели волво да са били с 210.
Както на еднакъв двигател VW слагат различни при ръчна и автоматична кутия при някои модели.
Обаче може някои модели волво да са били с 210.
Както на еднакъв двигател VW слагат различни при ръчна и автоматична кутия при някои модели.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Идентифициране на разпръсквач
АЕЛ има и с 212 микрона , не са винаги и непременно с 216 ( странното е , че с едно и също обозначение има и от двата размера , причината според мен е заради еко изискванията на съответната страна , оттам и леката промяна в харда ).
А спец за Волво с АЕЛ мотор- D5252T , знам тези дюзи : DSLA 150 P 502 и DSLA 93 P 838 .
За DSLA 150 p 838 не намирам достоверно инфо . Не казвам ,че няма такива , просто аз не намирам .
Виж за АSLA 150 p 838 - да .
Според препоръките едни дюзи се сменят на около 160к.км , толкова живот им се гарантира от производителите . Което не означава разбира се , че дюзи на 220 к.км прим са скапани , виждал и на 250 в приемливо състояние ( не точно за АЕЛ , за АФН в случая , само 10 бара надолу )
А спец за Волво с АЕЛ мотор- D5252T , знам тези дюзи : DSLA 150 P 502 и DSLA 93 P 838 .
За DSLA 150 p 838 не намирам достоверно инфо . Не казвам ,че няма такива , просто аз не намирам .
Виж за АSLA 150 p 838 - да .
Според препоръките едни дюзи се сменят на около 160к.км , толкова живот им се гарантира от производителите . Което не означава разбира се , че дюзи на 220 к.км прим са скапани , виждал и на 250 в приемливо състояние ( не точно за АЕЛ , за АФН в случая , само 10 бара надолу )
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: Идентифициране на разпръсквач
Тези не ги знам колко са, НООО първо ги качам с тяхната дюза, стендовах на 190бара - автомобила умря...Следваща стъпка, качам разпръсквачите (dsla 150p 838-то) на моите дюзи стендовах на 220бара, паля и пак същата работа!?
Някви идейки за случилото се?
Някви идейки за случилото се?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Идентифициране на разпръсквач
Помпата пипа ли я? Закачаш на Ваг ком и я нагласяш за по големите разпръсквачи.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Идентифициране на разпръсквач
Ще ни обясниш ли как се стендова помпата.
АЕЛ са по принцип на 190 бара. Дали в последните години волво не са започнали да ги правят на 220 и съответно леко по-малки не знам. Но тогва и помпата е по-различна и софтуера, защото трябва друг аванс и сигурно и други работи са различни.
Ако ти си за 190 не трябва да ги правиш на 220.
АЕЛ са по принцип на 190 бара. Дали в последните години волво не са започнали да ги правят на 220 и съответно леко по-малки не знам. Но тогва и помпата е по-различна и софтуера, защото трябва друг аванс и сигурно и други работи са различни.
Ако ти си за 190 не трябва да ги правиш на 220.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 15 дек 2014 21:23, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Идентифициране на разпръсквач
"Чука" се
А като минеш на по-големи разпръсквачи мисля,че налягането по системата пада така,че има логика колата да си влоши вървежа

-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: Идентифициране на разпръсквач
Дани, някои колеги казват, че дори без да пипат помпа, нещата се случват... Ще пробвам да стендовам на 190 и ще споделя какво ще се случи... Принципно помпата ми е "чукната" доволно, на 2.2мг съм с 205-ците, на място ми показва 0.2 - 0.3л/ч :))
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Идентифициране на разпръсквач
Пилотното го настройвате - 190 или 220 бара , а основното как го виждате колко е?
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Идентифициране на разпръсквач
Никак . четох някъде , че стенда за такива дюзи е 40 к.ойро . Дали има такива стендове в Бг ? Малко ме съмнява де ама..ако някой знае , да напише , ще е полезно.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Идентифициране на разпръсквач
Някой беше писал, че ония на хладолника имали, ама се съмнявам, защото никога няма да се изплати.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Идентифициране на разпръсквач
Аз бях писал за този сервиз.
А като не виждат основното какво виждат - НИЩО.
Тези дюзи може да са старо поколение но все пак Бай "Майстор" не може да ги "върти" на аналоговия стенд и да си мисли, че прави нещо...
Виждал съм "стендовани" такива дюзи при бай Майстора два комплекта(по на 180 бара бяха всички) на мой познат.Бай Майстор вика - екстра са.Ама за повечето пали ли , върви ли значи е екстра, критериите са различни.
Та с едните на човека колата му върви чудесно с другите не толкова.Няма пушеци, тресения и т.н.
Какво става?
Става така, че трябва да си се минат на Стенд, (но не стенд от младостта на бай Майстор) и да се видят налягания, количества и т.н за да се разбере защо..
По youtube има клипчета....
А като не виждат основното какво виждат - НИЩО.
Тези дюзи може да са старо поколение но все пак Бай "Майстор" не може да ги "върти" на аналоговия стенд и да си мисли, че прави нещо...
Виждал съм "стендовани" такива дюзи при бай Майстора два комплекта(по на 180 бара бяха всички) на мой познат.Бай Майстор вика - екстра са.Ама за повечето пали ли , върви ли значи е екстра, критериите са различни.
Та с едните на човека колата му върви чудесно с другите не толкова.Няма пушеци, тресения и т.н.
Какво става?
Става така, че трябва да си се минат на Стенд, (но не стенд от младостта на бай Майстор) и да се видят налягания, количества и т.н за да се разбере защо..
По youtube има клипчета....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта