Идентифициране на разпръсквач

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mineffjoro » Пет 12 дек 2014 20:33


Колеги, някой може ли да ми помогне с идентификацията на разпръсквач Bosch DSLA150p838. Не откривам конкретна информация, интересува ме размера... :beer




Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот Dani16v » Съб 13 дек 2014 21:38


0.210 ум


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mineffjoro » Съб 13 дек 2014 21:44


Сигурен ли си колега, видях, че се ползва при Волво (2.5 140к.с.) с код на мотора D5252T, номера на дюзата е 0432193616. Не е ли идентичен на Ауди 2.5 AEL?


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот Dani16v » Съб 13 дек 2014 22:11


По Бош номера на тоя разпръсквач излиза, че е 0.210! АЕЛ 2.5 тди е с 0.216, а дали го има и във вариант с 210-ки, нямам идея!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mshbul » Нед 14 дек 2014 19:20


AEL е с 216.
Обаче може някои модели волво да са били с 210.

Както на еднакъв двигател VW слагат различни при ръчна и автоматична кутия при някои модели.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот samo_pechka » Нед 14 дек 2014 20:14


АЕЛ има и с 212 микрона , не са винаги и непременно с 216 ( странното е , че с едно и също обозначение има и от двата размера , причината според мен е заради еко изискванията на съответната страна , оттам и леката промяна в харда ).
А спец за Волво с АЕЛ мотор- D5252T , знам тези дюзи : DSLA 150 P 502 и DSLA 93 P 838 .
За DSLA 150 p 838 не намирам достоверно инфо . Не казвам ,че няма такива , просто аз не намирам .
Виж за АSLA 150 p 838 - да .
Според препоръките едни дюзи се сменят на около 160к.км , толкова живот им се гарантира от производителите . Което не означава разбира се , че дюзи на 220 к.км прим са скапани , виждал и на 250 в приемливо състояние ( не точно за АЕЛ , за АФН в случая , само 10 бара надолу )


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mineffjoro » Нед 14 дек 2014 20:25


Тези не ги знам колко са, НООО първо ги качам с тяхната дюза, стендовах на 190бара - автомобила умря...Следваща стъпка, качам разпръсквачите (dsla 150p 838-то) на моите дюзи стендовах на 220бара, паля и пак същата работа!?
Някви идейки за случилото се?


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот Dani16v » Пон 15 дек 2014 18:23


Помпата пипа ли я? Закачаш на Ваг ком и я нагласяш за по големите разпръсквачи.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mshbul » Пон 15 дек 2014 19:47


Ще ни обясниш ли как се стендова помпата.

АЕЛ са по принцип на 190 бара. Дали в последните години волво не са започнали да ги правят на 220 и съответно леко по-малки не знам. Но тогва и помпата е по-различна и софтуера, защото трябва друг аванс и сигурно и други работи са различни.
Ако ти си за 190 не трябва да ги правиш на 220.

Последна промяна от gr_kanev на Пон 15 дек 2014 21:23, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот Dani16v » Пон 15 дек 2014 20:48


"Чука" се :biggrin А като минеш на по-големи разпръсквачи мисля,че налягането по системата пада така,че има логика колата да си влоши вървежа


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mineffjoro » Пон 15 дек 2014 21:14


Дани, някои колеги казват, че дори без да пипат помпа, нещата се случват... Ще пробвам да стендовам на 190 и ще споделя какво ще се случи... Принципно помпата ми е "чукната" доволно, на 2.2мг съм с 205-ците, на място ми показва 0.2 - 0.3л/ч :))


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 16 дек 2014 9:58


Пилотното го настройвате - 190 или 220 бара , а основното как го виждате колко е?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот samo_pechka » Вто 16 дек 2014 12:46


Никак . четох някъде , че стенда за такива дюзи е 40 к.ойро . Дали има такива стендове в Бг ? Малко ме съмнява де ама..ако някой знае , да напише , ще е полезно.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот mshbul » Вто 16 дек 2014 20:00


Някой беше писал, че ония на хладолника имали, ама се съмнявам, защото никога няма да се изплати.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Идентифициране на разпръсквач

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 16 дек 2014 23:05


Аз бях писал за този сервиз.
А като не виждат основното какво виждат - НИЩО.
Тези дюзи може да са старо поколение но все пак Бай "Майстор" не може да ги "върти" на аналоговия стенд и да си мисли, че прави нещо...
Виждал съм "стендовани" такива дюзи при бай Майстора два комплекта(по на 180 бара бяха всички) на мой познат.Бай Майстор вика - екстра са.Ама за повечето пали ли , върви ли значи е екстра, критериите са различни.
Та с едните на човека колата му върви чудесно с другите не толкова.Няма пушеци, тресения и т.н.
Какво става?
Става така, че трябва да си се минат на Стенд, (но не стенд от младостта на бай Майстор) и да се видят налягания, количества и т.н за да се разбере защо..
По youtube има клипчета....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта