колеги става дума за ауди а 3 2000 година 110 к. 1,9 ТДИ ,
Когато се загаси колата и масовика изтраква .
Казаха ми в сервиз ,че съединителя е за смяна ( и ми уточниха ,че мога да я карам така
1000 км може и 10000 и повече ) според зависимост колко се е напилял.
Иначе не буксува и подобни . кажете ми цена за съединителя и според вас да го карам
ли така да мина зимата и на пролет . Обаче страха ми е понеже пътувам извън града
да ме ме остави някъде ! Приемем съвети и менения всякакви !
ауди а3 110 тди съединител за смяна ли е съвет и питане
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: съединител ауди а3 110 тди за смяна ли е съвет и питане
Маховика ти трака от... кофти вакуми по мотора.
Обикновено мундщука на вакум помпата е разхлабен, от там клапана за плавно гасене не сработва бързо и пълно. И от там последните ритници на мотора се стоварват върху маховика, който на свой ред изтраква. Правеше ми го и с нов двумасов маховик преди да оправя вакума, масово е при AHF/ASV. 
ПС: Разбира се винаги може и маховика да е заминал, но той се усеща много ако е счупен. Първо вакума!!


ПС: Разбира се винаги може и маховика да е заминал, но той се усеща много ако е счупен. Първо вакума!!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта