GOLF 4 1.9 TDI 110hp - проблема с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

GOLF 4 1.9 TDI 110hp - проблема с турбото

Мнениеот B_A_D » Съб 14 фев 2015 18:08


Колата е VW GOLF IV 1.9 TDI 110hp 1998г.

Прословутата грешка, която я дава на двигателя е:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

Маниполацийте който съм извършил са:
Сменено турбо (изчистено и работещо, съска във високите обороти), сменен с нов оригинален клапан - актуатор (клапана който управлява променливата геометрия на турбото), премахнат ЕГР (знам какво ще ми кажете но колата върви осезаемо по добре след махането му), сменени консумативи (масло, ремък, дискове,филтри, течности), изчистени и двата клапана N75, проверени вакуум маркучета. Двигателя на автомобила е модел AHF с дизелова роторна помпа-BOSCH.

Майстора ми се кълне че не е от дебитомера , другия възможен вариант който не съм опитал е смяна на чипа с пренастройка, ако си е загубил стойностите и затова автомобила да влиза в аварийен режим....




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: GOLF 4 1.9 TDI 110hp - проблема с турбото

Мнениеот Zinoto » Нед 15 фев 2015 13:02


"Съска във високи обороти" прегледайте внимателно турбопътищата на подемник, единия да подава рязко газ, а другия да гледа. Ако се закачи на диагностика в движение най-вероятно ще се окаже, че губи налягане и съответно минава в авариен режим.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта