Колата е VW GOLF IV 1.9 TDI 110hp 1998г.
Прословутата грешка, която я дава на двигателя е:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Маниполацийте който съм извършил са:
Сменено турбо (изчистено и работещо, съска във високите обороти), сменен с нов оригинален клапан - актуатор (клапана който управлява променливата геометрия на турбото), премахнат ЕГР (знам какво ще ми кажете но колата върви осезаемо по добре след махането му), сменени консумативи (масло, ремък, дискове,филтри, течности), изчистени и двата клапана N75, проверени вакуум маркучета. Двигателя на автомобила е модел AHF с дизелова роторна помпа-BOSCH.
Майстора ми се кълне че не е от дебитомера , другия възможен вариант който не съм опитал е смяна на чипа с пренастройка, ако си е загубил стойностите и затова автомобила да влиза в аварийен режим....
GOLF 4 1.9 TDI 110hp - проблема с турбото
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 4 1.9 TDI 110hp - проблема с турбото
"Съска във високи обороти" прегледайте внимателно турбопътищата на подемник, единия да подава рязко газ, а другия да гледа. Ако се закачи на диагностика в движение най-вероятно ще се окаже, че губи налягане и съответно минава в авариен режим.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта