Става въпрос за Б5 AFN автоматик и заради теч от помпата (гнп) я смених с друга. Работеща, пак от Б5 AFN автоматик.
След смяната колата започна да пали много трудно, като загрее - няма проблем.
Центровката е проверена от двама човека и е ок.
Въпреки това съм сигурен, че става въпрос за проблем с центровката. Намерих тази тема:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=309549&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%BD%D0%BF
Но се отнася за Голф 4. Може ли да разчитам, че стойността на авансатора е същата (2,8%)? Трябва да знам какви стойности да "гоня" затова всички мнения ще са от полза.
Благодаря предварително!
п.п.Мотора работеше малко по-твърдо, сменил съм и три от дюзите също. Имаше "чукане" приличащо на неправилна работа на дюза. Помпата и дюзите са свалени от една и съща кола със същите параметри и работеща добре.
Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
а колко работеща е новата господ знае
Що не направи старата-новата ходи ли на стенд

Последна промяна от ivansa78 на Сря 08 окт 2014 19:52, променено общо 1 път.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Работеща е. Имам такъв Пасат на части, със същата спецификация. Просто ползвах части от кола за донор.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
връщай едно по едно
май не е момента за шеги
имаш ли лог 
май не е момента за шеги


- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Къде беше колега теча та си сменил цялата помпа?
Колко време е стояла без да работи новата стара която си сложил.
Аз освен за центровката отново да проверите и състоянието на акумулатора и стартера, за друго не се сещам.
Колко време е стояла без да работи новата стара която си сложил.
Аз освен за центровката отново да проверите и състоянието на акумулатора и стартера, за друго не се сещам.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Никога не бих сменил работеща помпа заради теч, тя и другата може да протече скоро, уплътненията са консуматив, но буталцето на твоята със сигурност е било в по-добро състояние. Ако си сигурен в центровката и регулировката на помпата връщай старата. Относно регулировката се добива представа при преглед с Ваг-ком.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Да, ясно е че фината центровка се прави с вагком. Аз затова и питам какви са оптималните стойности.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Чакай малко. Вие каква центровка сте правили? От това което си написал разбирам че сте я направили само по белезите и не сте я закачвали на комппа. Ако е така, вагкома на загряла кола правиш милиграмите на 3,4-3,6 и си ок. Така поне е моята и никога не съм имал грижи.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
За АФН Центровка на помпата - 1.5 - 2.0 BTDC. Регулировка 2.8 - 3.6 mg
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
...и тайминга между зеленото и синьото прябва да е. По точно да е малко под зеленото.
И първо правиш милиграмите, после тайминга
И първо правиш милиграмите, после тайминга

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Авансатора е автоматичен
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
При мен показанията са 80% а трябва да е2.8% как се постига
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Май това показание е на студена кола...остави я да загрее и виж пак. Центровката как е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 42 госта