Здравейте колеги !
Наскоро си закарах колата за основно обслужване и се оказа , че имам 2 неочаквани проблема . Тъй като , далеч не съм сред най-запознатите в тази сфера , ще се опитам да съм максимално ясен дори и със скромния си автомобилен речник . ;) Значи оказа се , че от въпросната част "грп" след като загрее автомобила , от нея започва баавно но постепенно да капе нафта . Другото доколкото си спомням беше , че влиза масло в интерколера и по някакъв начин това е свързано с турбината и се налага "пилене" "циклене" или нещо такова на зъбците в турбината. Въпросът ми е понеже съм от София , ако някой може да ме насочи къде мога да потърся специялист "дизелджия" и как да го нарека , специялист по турбини , знам ли ... Ще съм изключително благодарен . Благодаря , и отново се извинявам за невежеството си ... :)



Golf MK4 1998 TDI 110 hp Проблем с ГРП-то
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 1998 TDI 110 hp Проблем с ГРП-то
S.Georgiev1038 написа:... от въпросната част "грп" след като загрее автомобила , от нея започва баавно но постепенно да капе нафта
Не ГРП, а ГНП - Гориво-Нагнетателна Помпа.
Вероятно ще може да се мине само със смяна на гарнитурки, но... трябва си специалист да види.
Подходящ, струва ми се, е niksi
Можеш да видиш координати в темата му в 'Сервизи...'
S.Georgiev1038 написа:...влиза масло в интерколера и по някакъв начин това е свързано с турбината и се налага "пилене" "циклене" или нещо такова на зъбците в турбината.
В турбото няма зъбци.
Това, което трябва да се направи е да се сменят втулките. На тях лагерува оста на турбината.
Тъй като и аз в момента съм на този етап, мога да ти кажа човек, но не е в София.

Като отидеш за помпата, питай Никси и за турбината. Поне ще те насочи, ако не друго.
п.п. Помпата не я отлагай, да не се запалиш някъде!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта