Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xahaha
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот xahaha » Пет 27 юни 2014 14:32


Здравейте колеги имам проблем с турбтото , което е от Сеат Леон AHF, а моя е ALH причината за смяната беше че моето не надуваше и беше бред счупване , сега колата е и с дюзи от AHF, като трагна 1,2,3 и на 3.5 оборота забива , на 5 та карам с 100 давам газ до доло на 140 забива , като я закача на диагностика показва че пренадува и майторите не могат да разберат защо така , турбото е чистено преди да се сложи клапан Н75 работи пробвах от работеща кола, преди няколко дни сложих и чип и почна още повече да забива , човека който ми слага чипа каза че най-вероятно трябва да се върти болчето на турбото, 1 друг пак ми каза че нещо трябвало да е по друг начин вързан клапана за испускането на налягането и за това вместо да изпуска то пренадува незнам вече от какво е някои ако има представа какво може да се случва ще му бъда благодарен.




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот megatronS » Пет 27 юни 2014 19:09


Този майстор, който ти е казал за клапана е на прав път. Според мен проблема е точно разтоварващия клапан. Не знам как и по какъв начин си го монтирал, но иди при човек, който разбира да погледнат по-обстойно как е монтиран, какъв ход прави, да не е блокирал, управлението му и т.н. Може да имаш проблем и с EGR клапана, от него пак може да ти пренадува. Трети момент е неправилно работещ разходомер. Не на последно място е механичен проблем в турбината, но щом казваш, че е проверена и почистена и всичко е наред, може да отпадне от съмнение. Ако всичко това, което ти написах, го провери човек, който разбира наистина от нещата съм сигурен, че проблема ще ти бъде намерен и отстранен.


xahaha
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот xahaha » Пет 27 юни 2014 20:47


ЕГР е изолиран, пак турбото го зех направо с клапана и колектора не е барано нищо , ще пробвам да го смажа ако има от каде , а каде е тоя разходомер не можах да разбера ?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот megatronS » Пет 27 юни 2014 21:10


Разходомера се намира след кутията на въздушния филтър на големия смукателен маркуч. Това, че ти е изолиран EGR, също може да ти прави проблеми, ако не е направено както трябва. На турбото се почистват лопатките от нагар. Проверява се разходомера, разтоварващия клапан, ЕГР, механични повреди и нагар върху турбото, и със сигурност ще се намери проблема.


xahaha
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот xahaha » Пет 27 юни 2014 23:47


Ами на ЕГР е искарано вакум маркучето и е запушено с болтче, ще вида другите неща утре да видим какво ще стане


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот megatronS » Съб 28 юни 2014 8:17


Ако имаш възможност направи една диагностика и ми качи LOG файловете за да ги погледан кое как и защо работи. Трябва ми 2,3,8,10,11,13 канали. Първо на тихи обороти, след това на 1500 , след това на 2000-2200 оборота и след това над 3500 оборота . Записа да става в движение и да е с продължителност минимум 5 секунди за всяка една от трите стъпки.


xahaha
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот xahaha » Съб 28 юни 2014 12:14


Ами незнам дали ще мога в понеделник ще ходя при 1 майстор кадето най вероятно ще разбере от какво е ама стана 4 5 дена ме варти се има мн работа уж за понеделника каза 4е ще стане за това искам сабота и неделя да пробвам да си открия проблема, има ли вариант да си смажа клапана за изпускането на налягането маи ми се струва 4е е клиасал и бавно изпуска?


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот Freakylol » Съб 28 юни 2014 15:47


Ако може би ли споделил ако се оправи проблема или да ни държиш в течение какво се прави по колата, защото и аз имам такива проблеми и няма решение..


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот megatronS » Съб 28 юни 2014 17:39


Разбира се че клеясват. Прегледай и вакумните маркучи до клапана да не са се затиснали или скъсали. Премери с мултицет, трябва клапана да има между 10 и 20 ома съпротивление. На самия кабел до него на контакт между 1 крак и маса трябва да имаш волтаж равен на акумулатора. Мери се при разкачен кабел.


xahaha
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот xahaha » Съб 28 юни 2014 18:43


ами ддз сякаш се пребира до края и се враща , то трябва да завивам или развивам да почне по малко да надува , уста като смуча маркуча пак се пребира ддз маи си работи,таи или иначе в понеделник съм при майстора да я гледа ако е свободен и ще пиша какво става


ibiza2001
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Seat Leon 1.9 tdi ALH - Турбото пренадува

Мнениеот ibiza2001 » Сря 05 ное 2014 17:10


Извинявам се, че питам в чужда тема но 1,4 бара много ли е за чипосан 1.9ALH (турбината е променлива геометрия като на 110коня)?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта