Здравейте колеги,
вчера на един светофар изгасих колата(изтървах съединителя) и след като я запалих 1-ва скорост не влизаше, в купето се появиха вибрации и нехарактерни шумове откъм пасажера. Закарах я колата в сервиза и момчетата ми казаха, че се е счупило ухото на въпросния тампон, в следствие на което двигателят се е изместил в коша и колата не може да се кара.
Сега доколкото разбирам трябва да се поръчва цяла конзола(планка).
Това е номера 038 903 139 AF на частта.
Сега имам 3 алтернативи:
1. нова от магазина 460лв -> 4 дни доставка
2. 2ра употреба от някоя морга +/-100лв -> засега в Бургас не се намира.
3. от ebay -> 250лв 3 дни доставка.
Спрял съм се на 3-тия вариант.
Отворих темата главно за да се допитам до по-компетентните от Вас, колеги, дали това е частта, която ми трябва, за да не стане някакво объркване.
Това е линк към ebay. http://www.ebay.de/itm/Halter-Aggregatetrager-Audi-Seat-Skoda-VW-TDI-038903143AF-038903139AF-/151128819404?pt=DE_Autoteile&hash=item232ffac6cc
Поздрави
Pp. колата е 2.0 тди BMP 2006г.
Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя - решено
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 счупено ухо на тампон на двигателя
Колега, нещо има противоречие. По номера и по снимката, това е конзолата, на която седи алтернатора и компресора за климатика. Тя обаче няма нищо общо със закрепването на двигателя към тампоните. Ето картинка на крепежите на двигателя към тампоните :
Номер 7 е десния тампон (от страната на двигателя), номер 12 е конзолата, която е връзката между блока на двигателя и тампона (тази алуминиевата пред капака на ангренажния ремък). Според описаното от теб, ти трябва номер 12. Ако е така, двигателя ти практически трябва да виси във въздуха от дясната страна (което е много голям проблем).
Другия вариант е да си скъсал долния - той е номер 27 на картинката.
Най-добре направи снимки точно на счупената част и ще ти кажем как се води, за да не си купиш нещо, което не ти върши работа.
Номер 7 е десния тампон (от страната на двигателя), номер 12 е конзолата, която е връзката между блока на двигателя и тампона (тази алуминиевата пред капака на ангренажния ремък). Според описаното от теб, ти трябва номер 12. Ако е така, двигателя ти практически трябва да виси във въздуха от дясната страна (което е много голям проблем).
Другия вариант е да си скъсал долния - той е номер 27 на картинката.
Най-добре направи снимки точно на счупената част и ще ти кажем как се води, за да не си купиш нещо, което не ти върши работа.
Re: Passat B6 счупено ухо на тампон на двигателя
Колега, това в ибей, изглежда както е #12 от твоята схема. Не знам, защо са ми дали тази схема в сервиза. Номера на частта, която съм я написал е от аутоплюс. На практика мисля, че е #12, защото двигателя е наистина "виснал" и затова и е ограничен хода на скоростния лост. В такъв случай номера на частта ще е друг. Утре ще звъня в сервиза да уточним недоразумението.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 счупено ухо на тампон на двигателя
От номер 27 няма как да увисне, защото той го държи само да не се мести напред-назад и ако е без него се люлее като люлка, но си седи на мястото.
Това, цитираното от ebay не е #12 от схемата на zfa159, а си е точно конзолата за алтернатора.
Това, цитираното от ebay не е #12 от схемата на zfa159, а си е точно конзолата за алтернатора.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 счупено ухо на тампон на двигателя
Това в и-бей даже си пише, че е стойка за агрегатите (компресор и алтернатор) :)
По въпроса с долния тампон, така е - мотора остава на място, усуква се само напред-назад при натоварване, при работа на място няма и да усетиш, че тампона не е там (освен при палене и гасене). Пробваш ли да тръгнеш обаче, става весело
Номера на #12 за BMP мотор е 03G 199 207 F .
Този номер изглежда така :
и седи ето тук :
Това да се чупят е чест проблем, който се получава от едно основно нещо - неправилно стягане или не стягане на болтовете на конзолата (към блока и към тампона), при смяна на ремъци и ролки. По книгите пише точно с какво усилие се стягат болтовете и ако то не се спази, след време се късат от престягане или се усукват и в последствие саморазхлабват. От там нататък дизела, понеже има вибрации, напъва постоянно конзолата, като я усуква, заради хлабавите болтове и понеже и тя не е от истински алуминии, а е от сплав, започва да се цепи и мотора в един момент пада на пътя, както вероятно е станало и при теб (виждал съм го и на Голф 5, който е с подобна конзола).
П.п. Ауто + не са по-различен магазин за авточасти от повечето - не им е зор какво ще ти продадат, стига да си го платиш, без значение дали ти върши работа или не. Повечето хора в тези магазини не знаят дори, че има програми като ЕТКА и други, специализирани за отделните марки. Работят с разни online базирани Тек Док системи и други подобни, които са бъкани с грешки и по картинките и по номерата. До тук само Елит Кар съм видял да ползват оригиналните софтуери (за които си плащат дебело) и съответно ако им висиш на главата и мрънкаш, ти вадят точно това, което ти трябва. Аз в последно време си вадя сам номерата на частите от каталозите или от ЕТКА и си ги поръчвам само по номер, защото иначе винаги идва нещо друго.
По въпроса с долния тампон, така е - мотора остава на място, усуква се само напред-назад при натоварване, при работа на място няма и да усетиш, че тампона не е там (освен при палене и гасене). Пробваш ли да тръгнеш обаче, става весело
Номера на #12 за BMP мотор е 03G 199 207 F .
Този номер изглежда така :
и седи ето тук :
Това да се чупят е чест проблем, който се получава от едно основно нещо - неправилно стягане или не стягане на болтовете на конзолата (към блока и към тампона), при смяна на ремъци и ролки. По книгите пише точно с какво усилие се стягат болтовете и ако то не се спази, след време се късат от престягане или се усукват и в последствие саморазхлабват. От там нататък дизела, понеже има вибрации, напъва постоянно конзолата, като я усуква, заради хлабавите болтове и понеже и тя не е от истински алуминии, а е от сплав, започва да се цепи и мотора в един момент пада на пътя, както вероятно е станало и при теб (виждал съм го и на Голф 5, който е с подобна конзола).
П.п. Ауто + не са по-различен магазин за авточасти от повечето - не им е зор какво ще ти продадат, стига да си го платиш, без значение дали ти върши работа или не. Повечето хора в тези магазини не знаят дори, че има програми като ЕТКА и други, специализирани за отделните марки. Работят с разни online базирани Тек Док системи и други подобни, които са бъкани с грешки и по картинките и по номерата. До тук само Елит Кар съм видял да ползват оригиналните софтуери (за които си плащат дебело) и съответно ако им висиш на главата и мрънкаш, ти вадят точно това, което ти трябва. Аз в последно време си вадя сам номерата на частите от каталозите или от ЕТКА и си ги поръчвам само по номер, защото иначе винаги идва нещо друго.
Последна промяна от zfa159 на Съб 22 ное 2014 1:19, променено общо 1 път.
Re: Passat B6 счупено ухо на тампон на двигателя
Ами сега като върна лентата назад, те септември ми обслужиха колата(ремъци, ролки, вод помпа, филтри, масла) и бяха казали, че въпросното нещо е било разхлабено и да го затегнали. Утре ще се свържа с тях и ще пиша пак.
Поздрави
Поздрави
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
Здравейте, ходих до сервиза, видях коя част е счупена - конзолата под динамото. Т.е. тази от ebay.
Другата конзола/тази от блока към тампона - №12 на схемата/ е здрава.
Другата конзола/тази от блока към тампона - №12 на схемата/ е здрава.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
След като не можеш да я намериш пробвай по лесния вариант-закарай я на заварчик
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
Ако е счупена тя, мотора няма да седи на една страна и няма да има неравномерна работа и вибрация, камо ли да не иска да влиза 1-ва скорост, само може да ти изпадне алтернатора и компресора, заедно с аксесоарния ремък, нищо повече. Тази конзола не участва в закрепването на мотора към колата т.е. 100% проблема не е само с нея.
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
Добре, поръчах я вече. Понеже видях къде е счупеното, просто на снимка нищо не излиза и няма смисъл да качвам. Може и да не съм разбрал нещо или обяснил както трябва.
Като пристигне частта и я сменят, ще пиша.
Като пристигне частта и я сменят, ще пиша.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
За пореден път elbatron_service /Стефан и Милен/, доказвате колко сте в час!
За съжаления до колкото разбирам колегата е то Бургас... та не може да ви я докара.
Колега Hustle, можеш да се довериш на написаното от тях, аз съм един от многото доволни клиенти.
За съжаления до колкото разбирам колегата е то Бургас... та не може да ви я докара.
Колега Hustle, можеш да се довериш на написаното от тях, аз съм един от многото доволни клиенти.
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя
Оказа се, че се е счупило едното ухо от конзолата на алтернатора, която постнах в ибей.(за 115€) Частта пристигна тази седмица и я смениха. Проблемът е решен. Темата може да се заключва.
Благодаря на отзовалите се!
Благодаря на отзовалите се!
Re: Passat B6 BMP счупено ухо на тампон на двигателя - решено
Моля за помощ. Взех VW B6 BMP и се оказа, че някакво ухо е счупено, което държи двигателя. Имало някаква планка, която се слага, за да се реши проблема. Жена съм и хич не разбирам къде да намеря тази планка. Има ли в България изобщо такава част, защото ми казаха, че трудно бих я намерила тук. Не мога да карам колата, щяло да падне двигателя. Благодаря предварително
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy, RusH_DeMoN и 198 госта