



пасат б 5.5 авф върти повече при палене
- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Здравейте колеги,от почти година съм горд собственик на пасат б 5.5 дизел (авф).От както съм го взел малко трудно пали,смисъл върти 2-3 секунди и тогава запалва,без значение дали е топъл или студен двигателя.Това не ми правеше впечатление докато не покарах същия модел кола с същия двигател,неговата пали от раз,няма да върти няма нищо.Позайнтересувах се малко закачихме я на диагностика но нищо и няма,всичко си е в нормите както си трябва.Докато не ме светна един приятел че дюзите имали някакви оплътнители долу който също били консуматив,и се сменяли на около 80 000 км.Питането ми е според вас дали тези оплътнители може да са такъв голям проблем,че колата да не иска така да пали,ами да си върти.Предварително благодаря на отзовалите се на помощ 

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Вероятно никой няма подобни проблеми. Не вземам отношение, тъй като нямам насоки от къде може да идва проблема. Лично аз паля буквално от първия оборот - без значение топла-студена. Предполагам, че докато е в покой, може да връща горивото и затова палиш по-бавно. Ако изгасиш и веднага след това завъртиш да палиш, пак ли става бавно?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
О пръстените на дюзите се сменят когато колата пуши и работи неравномерно при първо палене. Ако са ти в норми дюзите няма смисъл да ги пипаш. От значение при дизела е и акомулатора какъв пусков волтаж има. Стартера също в какво състоание е. Моя avf палеше от раз но припушваше и работеше малко неравномерно при първо палене. Сменихме О пръстените на дюзите и се оправиха нещата. Подмениха се и застопоряващите болтове на дюзите защото с времето се разтягат и неможе да се регулират добре а и може да се скъсат. Така че тея О пръстени не влиаят за паленето защото моите бяха сплескани и наципени и пак си палеше. Някой колеги казват че и от дръвче горивен филтър може да се отрази на паленето. Слушал съм и че се прекодират колите на автоматик за лесно палене. Друг вариянт е да ти е за смяна клапанчето горе на маркуча за горивото дето пропуска само в една посока
- Прикачени файлове
-
- 10715994_839867136038160_2011290088_n.jpg (24.19 KиБ) Видяна 2365 пъти
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
novatora,
1. От личен опит казвам, че новите и старите О-пръстени не влияят на показанията на дюзите
2. Това клапанче въобще го няма там заводско, та да е за смяна
Между помпата и дюзите трябва да има налягане и когато колата не работи. Та тея гумички много влияят на паленето
Колегата най-добре да отиде при човек, който разбира, а не по метода на изключване да налива пари в кофа без дъно.
Като за начало и без пари да паркира с задницата по-нависоко и да види как пали, акумулатор, клеми, стартер, диагностика, ама не при някой, който знае само да чисти грешки
1. От личен опит казвам, че новите и старите О-пръстени не влияят на показанията на дюзите
2. Това клапанче въобще го няма там заводско, та да е за смяна
Между помпата и дюзите трябва да има налягане и когато колата не работи. Та тея гумички много влияят на паленето
Колегата най-добре да отиде при човек, който разбира, а не по метода на изключване да налива пари в кофа без дъно.
Като за начало и без пари да паркира с задницата по-нависоко и да види как пали, акумулатор, клеми, стартер, диагностика, ама не при някой, който знае само да чисти грешки
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Няма да е от уплътненията.Малко грубо звучи, ама филтри сменял ли си скоро? По специално горивен? Има вариант да дърпа по малко въздух от някъде.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Лично присъствах на подмяната на гумичкете. Бяха много зле. Палех от четвърт оборот. Тогава съм голям късметлия значи :). Нека с ваг ком да види дали не му е прекодирвана колата на автоматик. Срещат се и такива магарии.
- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Колега миналата зима смених свещи,4 броя всички филтри,(даже на горивния филтър пеперудката сменихме)акумулатора е на няма една година,стартера върти много добре клемите са си перфектни,дори съм ги намазал с малко грес,да не се окисляват.А относно ваг ком,неговите показатели на дюзите са в норми дебитомера е добре,егр клапан чистихме и сменихме опръстените.....Затова съм в пълна безизходица вече.Но това много ме заинтересува за колата дали е нагласена за автоматик,и до няколко дни ще видя дали е от това.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
както е казал колегата по-горе паркирай с предницата надолу на някой наклон и виж как ще запали
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Пробвaй с предницaтa нaдолу,че имa много пишмян мaйстори който и дaдените О-пръстени не могaт дa сменят 

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Щом на диагностика всичко е наред, значи вероятно проблема е механичен. Продължавам да си мисля, че нещата идват от въздух в горивото или от върнато гориво. Имаш ли помпа в резервоара? Работи ли? По-горе бях попитал, ако изгасиш мотора и веднага след това завъртиш, пак ли така бавно става.
- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Колата както и да я изгася,и да я запаля топла студена веднага или след час,си пали трудно.А засега ще изчакам няколко дни един приятел ми каза,че и той имал труден старт и каза че си е правил пълна профилактика на стартера.Ако не се оправи от това,мисля да кажа на един приятел,да ми я обърне на автоматик да видим какво ще стане . 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Ако ще е само за теста може да дръпнеш и куплунга на температурния датчик
Ако пак не пали лесно значи проблем с горивната система(въздух,гумички,тандем помпа)... според мен 


- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Колеги,нито от профилактика на стартера , отново смяна на подгревните свещите,почистване на клемите и като цяло минуса,чистене на егр-а,спиране задницата по-високо от предницата,дори и да се препрограмира на автоматик отново няма промяна..... 

Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Променете горивната карта от ръгачка на автомат и колата ще стане чакмак.
Моята беше така и след като я промених заспа.
Моята беше така и след като я промених заспа.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б 5.5 авф върти повече при палене
Колега @бесник ти четеш ли?@il4oti както писах и по горе-много е възможно да не са ти сменени както трябва О-пръстените на дюзите...много зависи от майстора 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 36 госта