здравейте...
проблема в моята кола е че след като мина 2000 оборота колата прекъсва и остава така докато изгася... Ако някой знае защо да ми обясни....мерси предварително
Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин
Какво имаш предвид под прекъсване , започва да придърпва или забива муцуната и не иска да върви повече , ако е второто явно влиза в авариен режим , трябва да се закачи да диагностика да се види какво е записала , като грешка . Може да е дебитомер , клапан Н75 , както и много други неща ...
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин
Вакуми,зацапана геометрия,турбото може да пренадува най добре да се закачи в движение и да се види какво прави след тези 2000 об/мин.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин
Едва ли пренадува след 2000об. по-вероятно е да стане след 3000...Пък и когато пренадуе ( мине в серв, режим) просто колата става супер скопена , но не и да прекъсва.Това прекъсване вероятно е от въздух в системата , от недостиг на гориво е , филтър горивен задръстен или пък клапанчето отгоре му, е повредено/неплътно , както и проблем с гарнитури по помпа или самата помпа не засмуква добре нафтата , както и халтава връзка на стоп-клапана на помпата . Странното е , че тр. се угаси , за да се "оправи" , принципно при проблем в захранването с гориво , на ниски работи стабилно , а само при покачване на оборотите - почва . В такъв случай е редно да се поясни откога го прави проблема , топла/студена , маслото какво е ( вискозитет ) . Някакво "съвпадение" с ремонт/профилактика
Не ми се вярва и Н75 да е , нито дебитомер- други са симптомите там .
Не ми се вярва и Н75 да е , нито дебитомер- други са симптомите там .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 86 госта