Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Remus95
Мнения: 0
Регистриран на: Вто 25 ное 2014 21:03
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Мнениеот Remus95 » Вто 25 ное 2014 21:16


здравейте...


проблема в моята кола е че след като мина 2000 оборота колата прекъсва и остава така докато изгася... Ако някой знае защо да ми обясни....мерси предварително




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Мнениеот Milanski » Сря 26 ное 2014 10:50


Какво имаш предвид под прекъсване , започва да придърпва или забива муцуната и не иска да върви повече , ако е второто явно влиза в авариен режим , трябва да се закачи да диагностика да се види какво е записала , като грешка . Може да е дебитомер , клапан Н75 , както и много други неща ...


stiperr
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 05 дек 2013 15:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Мнениеот stiperr » Сря 26 ное 2014 13:59


Най вероятно н75 и дебитомера са за смяна.


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Мнениеот danielstoqnov » Сря 26 ное 2014 14:02


Вакуми,зацапана геометрия,турбото може да пренадува най добре да се закачи в движение и да се види какво прави след тези 2000 об/мин.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 90 к.с. 1998 г. прекъсва след 2000 об/мин

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 ное 2014 15:01


Едва ли пренадува след 2000об. по-вероятно е да стане след 3000...Пък и когато пренадуе ( мине в серв, режим) просто колата става супер скопена , но не и да прекъсва.Това прекъсване вероятно е от въздух в системата , от недостиг на гориво е , филтър горивен задръстен или пък клапанчето отгоре му, е повредено/неплътно , както и проблем с гарнитури по помпа или самата помпа не засмуква добре нафтата , както и халтава връзка на стоп-клапана на помпата . Странното е , че тр. се угаси , за да се "оправи" , принципно при проблем в захранването с гориво , на ниски работи стабилно , а само при покачване на оборотите - почва . В такъв случай е редно да се поясни откога го прави проблема , топла/студена , маслото какво е ( вискозитет ) . Някакво "съвпадение" с ремонт/профилактика
Не ми се вярва и Н75 да е , нито дебитомер- други са симптомите там .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта