


VW Sharan 1Z - Пуши и мирише на неизгоряла нафта.
VW Sharan 1Z - Пуши и мирише на неизгоряла нафта.
Колата е VW Sharan 2000г. 1.9тди 1Z 90 к.с. Проблемът е, че като запаля колата, независимо топла или студена и няма нищо. Обаче като подам газ и почва да пуши и да мирише на неизгоряла нафта. Също така като я изфорсирам до дупка и пусна газта почва да пуши постоянно и да тресе целият двигател докато не и подам малко газ. След като и подам газ и се оправи работата на двигателя, колкото и да го форсирам няма проблем. Като го угася и пак го запаля - пак същата схема. Моля за помощ от какво може да бъде това. Сменихме горивният филтър и минаваше въздух през маркуча до ГНП, обаче това го оправихме.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Sharan 1Z - Пуши и мирише на неизгоряла нафта.
Най-вероятно проблема е в центровка.Може да се размине само с правилно зацепване,но е желателно и да се погледне зъбното колело на коляновия вал.Но все пак е желателно да се погледне колата с диагностика тогава ще си каже всичко.
Re: VW Sharan 1Z - Пуши и мирише на неизгоряла нафта.
http://prikachi.com/images.php?images/869/7917869v.jpg Ето снимка на грешките които излизат на диагностика. Изходното устройство го разбрах, че е компютъра и сега ще търся на някой приятел да закачим неговият компютър, обаче този сензор незнам кой е. Ако е този на пластмасовата тръба от турбото към кулера, този го изкарахме и беше пълен с масло и го изчистихме с спрей за контакти, обаче почна да пуши малко като му подаваш газ. Пушека пак е такъв синкаво-сив и мирише на неизгоряла нафта, обаче не пуши черно. Ще погледна и центровката този уикенд и ще споделя какво е положението там.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Sharan 1Z - Пуши и мирише на неизгоряла нафта.
С каква диагностика го закачи?
Входящия въздух, датчика е на тръбата на турбо пътищата след кулера, преди входяшия колектор. А турбината видял ли си я в какво състояние е? Гори ли масло колата. Едва ли проблема е в Еку-то, по добре виж центровката с ваг на 0-канал.
Входящия въздух, датчика е на тръбата на турбо пътищата след кулера, преди входяшия колектор. А турбината видял ли си я в какво състояние е? Гори ли масло колата. Едва ли проблема е в Еку-то, по добре виж центровката с ваг на 0-канал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Пламен Тодоров и 32 госта