проблема се изразява в това, че когато потеглям трябва да дам повечко гас около 1600-2000 оборота в противен случай имам тресене все едно тръгвам без гас.
преди 2 години ми погледнаха авансора или казано балансиращия клапан, беше излязла сървевината върнаха я обратно и два дни карах все едно нова кола след това същата песен.
и реших да го сменям, но много трудно от магазините ми викат 50 лв и пробвай новата част.
някакви съвети можели да се отремонтира нещо да се прочисти?
Голф 4 1,9 тди АГР 1998 год - трудно потегляне - решено
Голф 4 1,9 тди АГР 1998 год - трудно потегляне - решено
Последна промяна от naskovp на Пет 02 яну 2015 16:12, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с ГНП голф 4 ТДИ 1.9 90 к.с. 1j
Като начало компютърна диагностика при някой с повече опит. Там си показва всичко, дали е авансатора или горивото.
Re: Голф 4 1,9 тди АГР 1998 год - трудно потегляне - решено
проблема се реши много лесно за 5 мин. отидох при един стар дизелджия и той ми извади авансатора на ГНП-то намери един единтичен с моя и го сложи. Отидох да пробвам и всичко си беше наред и ми излезе 7 лв. с труд и части. При моя сърцевината беше излязла както аз си знаех и от там налягането в ГНП-то пада и се налага да се потегля с повече гас от нужното.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта