Колеги, имам питане относно долната помпа за съединителя:
Тъй като вече ще е 3-та поредна помпа която сменям, искам да попитам толкова лесно ли се прецаква тази част, по-специално отвора където влиза тръбичката за течността? Тази, която имам аз (вкл. и старите две помпи) са с една паянтова щипка, и както в моя случай, ако ми се наложи да извадя тръбичката, на 2рото слагане от отвора започва сълзене, а после и теч от същото място. Чисто финансово ми е непосилно да давам маса пари за помпи, а трябваше да извадя тръбичката инцидентно, защото болта който държи самата помпа се беше прецакал и заоблил, а нямаше как иначе да сваля кутията. Заслужава ли си изобщо 2-ра ръка, тъй като там нещата са на късмет и доверие...
П.П За да ви опиша максимално точно проблема на това видео се случва същото като при моята помпа, а е нова на няма и 8 месеца. Не мога да разбера на какво се дължи. Единственото изключение е, че на моята тръбичка няма такава кръгла част преди да влезе в щипката. Не съм имал проблеми заради това. Ето го и видеото
passat b5 syncro 1.9 tdi АФН - долна помпа за съединител [р]
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: passat b5 syncro 1.9 tdi АФН - долна помпа за съединител
Колеги, смених помпата (както мислех че ще стане) и се оправиха нещата. Явно тези тип помпи (с пластмасови накрайници) са много паянтова история и не трябва да се вадят многократно тръбичките.
Проблема е решен, може да се заключи темата :)
Поздрави

Проблема е решен, може да се заключи темата :)
Поздрави


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта