



seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
колеги имах проблем с този клапан N75 ,беше блокирал и не работише , смених го с нов ! колата работи осезаемо по-добре ,но сега на 5та и на 120km/h забелязах ,че пак забива,на 4та със 140km/h не забива ,а на 5та със 120 забива , дава ми грешка с VAG кома клапан N75 ? Къде може да е проблема ? 

- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: kлапан N75
Да не да си объркал вакуумите кой къде отива.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: kлапан N75
Проблема е вътре в компютъра,маркучето за МАП-сензора!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: kлапан N75
Някъде да пише за каква кола и какъв мотор става дума.
Може и да няма вграден мап.
Не мен ми се струва че колегата има проблем с вакумите като цяло.
Може и да няма вграден мап.
Не мен ми се струва че колегата има проблем с вакумите като цяло.
Re: kлапан N75
seat cordoba 1,9tdi AGR мотор 2000 година , и вакуумите мисля да сменям тези дни ама се разболях и студено бая

мисля да почна наред :
чистене турбо и турбо пътища
чистене EGR
смяна вакуумни маркучи
клапан Н75 го смених вече
клапан на горивния филтър ,че минават барбучета и горивния филтър и него (на 16000км е )
за друго ще видим дали щя трябва


мисля да почна наред :
чистене турбо и турбо пътища
чистене EGR
смяна вакуумни маркучи
клапан Н75 го смених вече
клапан на горивния филтър ,че минават барбучета и горивния филтър и него (на 16000км е )
за друго ще видим дали щя трябва

Re:проблем seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75 - РЕШЕ
проблемът е решен:
1. объркани маркучи към клапан N75
2. спукан маркуч от кулера към турбото
1. объркани маркучи към клапан N75
2. спукан маркуч от кулера към турбото
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
Явно излязох прав,че са объркани ама ти беше сигурен,че са правилни
Радвам се,че си оправил проблема.

Радвам се,че си оправил проблема.
Re: seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
ами аз махнах старият клапан и карах така 2 дена(накиснах го в спирт да се почисти ,но не се раздвижи) докато взема новият и явно в движение маркучите са се разместили ,а уж ги бях запомнил
,но забравих да ги маркирам
мерси на всичко колеги за съветите



мерси на всичко колеги за съветите


Re: seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
оригиналните вакуумни маркучи са здрави , купих нови (сини) НО ме посъветваха да не се сменят оригиналните щом са все още здрави , сините не са по-добри от оригиналните ... ваше мнение ??? да ги сменям ли за по сигурно или да карам с оригиналните раздърпани маркучи (макар и здрави) 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
Всичко е по твоя преценка.
Аз моите, въпреки че УЖ бяха здрави...ги смених, кой знае на колко години са. Така поне елиминирах вероятността проблем да идва от тях. Тия с оплетките мен не ми харесват, защото не можеш визуално да им определиш какво им е състоянието.
Аз моите, въпреки че УЖ бяха здрави...ги смених, кой знае на колко години са. Така поне елиминирах вероятността проблем да идва от тях. Тия с оплетките мен не ми харесват, защото не можеш визуално да им определиш какво им е състоянието.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: seat cordoba 1,9tdi AGR 2000 г. клапан N75
Внимавай какви маркучи си купил!Аз купих най-скъпите в магазина(7-8лв метъра) има ше и по 1.2лв метъра!Смених всички маркученца,до които имах пряк достъп!Точно преди празниците турбото ми отказа и като поразгледах и...направо нямам думи!Повечето от "скъпите" маркучи бяхаскъсани на мястото където се поставят!Лошото е че изхвърлих оригиналните!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта