Пасат B6 1.9 TDI 105 кс. код BKC-дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
GSA
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Пасат B6 1.9 TDI 105 кс. код BKC-дюзи

Мнениеот GSA » Нед 18 яну 2015 21:23


Здравейте колеги,
изчетох няколко теми във форума относно тресенето на двигателите на дизеловите ПД.При мен проблема се появи по Нова година.Колата изгасна в движение и запалването стана много трудно.В последстиве се оказа изгоряла подкачваща помпа в резервоара.Смених помпата,източих и почистих резервоара(каква боза беше,не ми се разправя),смених и горивния филтър.Колата запали веднага,но се появи тресенето на двигатела на празен ход, след като загрее до работна температура.Иначе върви и ускорява нормално,във високите обороти тресене не се усеща.Днес направих една профилактика-изолирах горивния филтър и закачих една опаковка Лики моли за почистване на дюзи.След като я изгори,се забеляза осезателно подобрение-едва доловимо притрисане на свободен ход.След около 50 км.обаче започна отново да тресе.В темите на другите колеги като проблем се споменават кабелите на дюзите.Каква е връзката между кабелите и тресенето,тъй като при студен двигател проблема не се проявява?И още един въпрос-ако се налага смяна на дюза,какъв е каталожния номер по който да я търся(най-вероятно втора ръка)и има ли заменяемост с други двигатели?




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта