Голф 4 1.9TDI ARL - Проблем притрисане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 4 1.9TDI ARL - Проблем притрисане

Мнениеот VW Golf VR6 » Пон 26 яну 2015 20:52


Здравейте,
Днес при първо палене колата почна да притриса все едно е на 3 цилиндъра след малко забелязах че е светнала и лампата на ESP-то... Уплаших се и я загасих... Проверих веднага за грешки и естествено имаше 18076-35-00 Valve For Pump-Jet: Cyl.(N242):Electr.Malf (Прилагам и снимки под текста) Изчистих я. Изчаках и запалих... В първия момент беше добре тръгнах за работа и след близо 1км пак загуба на мощност и тресене като спра на място... Пак повторих процедурата... този път нямаше ефект. И така палих, гасих и чистих грешката 3-4 пъти и нещата се оправиха. Знам че това не е решение на проблема и че всеки момент може пак да се получи. Междувременно разгледах и 13ти канал от моторната диагностика и на 3ти цилиндър стойностите бяха доста по-високи от на останалите. (ако всички се въртяха около 0,1mg/h - 0,7mg/h то на 3ти беше 2,9mg/h) Не знам дали има значение. Моля за информация и за помощ кой както може... :mhihi

https://www.dropbox.com/s/fgiuq1igtgbd9e8/2015-01-25%2013.48.03.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/xwyqy83wr0x6cf4/2015-01-25%2013.48.14.jpg?dl=0




Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9TDI ARL - Проблем притрисане

Мнениеот sto4o » Пон 26 яну 2015 22:00


Това с дюзата на 3ти цилиндър не е добре. Мисля че имаш проблем със окабеляването на дюзите но има много по запознати и компетентни хора тук нека и те да споделят.


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI ARL - Проблем притрисане

Мнениеот VW Golf VR6 » Пон 26 яну 2015 22:03


Мерси. И аз се моля да е само окабеляването че иначе става дебело... Чакам още предложения а утре ще се опитам да намеря време да погледна кабелите...


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9TDI ARL - Проблем притрисане

Мнениеот sto4o » Пон 26 яну 2015 22:12


VW Golf VR6 написа:Мерси. И аз се моля да е само окабеляването че иначе става дебело... Чакам още предложения а утре ще се опитам да намеря време да погледна кабелите...

На 90% е то. Лошото е че като махнеш капака за да видиш буксите на дюзите няма да има нищо видимо по окабеляването но може да минеш и само с наместване на буксата на 3тата дюза. Мой познат но с ASZ имаше същия проблем който си описал и грешката беше
18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction
P1668 - 35-10 - - - Intermittent
Оправи се с наместване на буксата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 69 госта