Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
GG5
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 18:59
Автомобил: Golf V
Двигател: 1.9 TDI 105HP - AFTER CHIP 140HP
Местоположение: София
Контакти:

Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот GG5 » Пон 09 фев 2015 14:57


Здравейте, реших да си сваля акумулатора и да го заредя, но се отказах понеже в момента нямах наличен инструмент.За съжаление вече бях откачил клемите и реших да ги върна.Закачих клемите и когато влезнах в колата и на компютъра излиза жълт волан (Намалено електромеханично управление на волата - потърсете сервизна помощ.), който до преди не излизаше и лампичка, че е изключен ЕСП-то.Натискам бутона, за да включа системата, но нищо.Къде сгреших като откачих клемите на акумулатора и какво да направя, за да махна сигналите и да си включа отново есп-то.




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот teddy » Пон 09 фев 2015 20:54


Манипулацията при демонтаж/монтаж на акумулатор е следната: Първо се откача минуса и после плюса, при монтаж най-накрая се закача минуса! Гледай да няма излишно преискруване! Колкото до проблема, закачаш я на диагностика и чистиш грешката за спад в напрежението по веригата.


манол
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
Автомобил: Фв туран
Двигател: BMN 2007 г
Местоположение: бургас

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот манол » Пон 09 фев 2015 21:04


Няма да се плашиш, това е нормално, винаги се получава и лесно с оправя. причината е след откачане на акумулатора се прекъсва връзката по мрежовия кабел. За целта въртиш волана на пълен ляв, после пълен десен и караш около 30м направа и двете лампи ще спрат да светят. Ако не стане , в което много се съмнявам, отиваш в сервиз с компютър. При мен това ми се наложи да го правя 3-4пъти след откачане на акумулатора и всичко е Ок. :th_up


GG5
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 18:59
Автомобил: Golf V
Двигател: 1.9 TDI 105HP - AFTER CHIP 140HP
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот GG5 » Пон 09 фев 2015 22:54


:beer Благодаря ти ! :bowdown


Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот plamingo » Сря 19 окт 2022 16:22


манол написа:Няма да се плашиш, това е нормално, винаги се получава и лесно с оправя. причината е след откачане на акумулатора се прекъсва връзката по мрежовия кабел. За целта въртиш волана на пълен ляв, после пълен десен и караш около 30м направа и двете лампи ще спрат да светят. Ако не стане , в което много се съмнявам, отиваш в сервиз с компютър. При мен това ми се наложи да го правя 3-4пъти след откачане на акумулатора и всичко е Ок. :th_up

Да повдигна темата макар, че е стара. Вчера оставих акумулатора си за зареждане в сервиз и карах един ден с оборотен. Днес отивам, слагат ми моя и изненада! Свети жълто воланче и жълта лампа за esp, волана твърд. Не се оправя както обичайно след малко каране. Явно ще се ходи на сервиз :(. Колата е Голф 5, 1,6 FSI


Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот plamingo » Пет 21 окт 2022 9:52


От сервиза се обадиха, че е изгорял датчик в рейката. Според тях Виновен е акумулатора ми и нещо по електрическата система в колата. Питането ми е възможно ли е след зареждане на акумулатор да се получи такава беля?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор

Мнениеот milmar » Пет 21 окт 2022 11:16


plamingo написа:... възможно ли е след зареждане на акумулатор да се получи такава беля?

Ако става въпрос за зареждане със зарядно устройство, от самото зареждане- не е възможно. Освен ако акумулатора не се зарежда "на място" с некачествено зарядно и без да са разкачени клемите.

А как се разкачат и после закачат клеми на акумулатор, прочетете какво е написал колегата:
teddy написа:Манипулацията при демонтаж/монтаж на акумулатор е следната: Първо се откача минуса и после плюса, при монтаж най-накрая се закача минуса! ....

и правете в точно обратна последователност!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deqnak__, Ronit333777 и 210 госта