Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 18:59
- Автомобил: Golf V
- Двигател: 1.9 TDI 105HP - AFTER CHIP 140HP
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
Здравейте, реших да си сваля акумулатора и да го заредя, но се отказах понеже в момента нямах наличен инструмент.За съжаление вече бях откачил клемите и реших да ги върна.Закачих клемите и когато влезнах в колата и на компютъра излиза жълт волан (Намалено електромеханично управление на волата - потърсете сервизна помощ.), който до преди не излизаше и лампичка, че е изключен ЕСП-то.Натискам бутона, за да включа системата, но нищо.Къде сгреших като откачих клемите на акумулатора и какво да направя, за да махна сигналите и да си включа отново есп-то.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
Манипулацията при демонтаж/монтаж на акумулатор е следната: Първо се откача минуса и после плюса, при монтаж най-накрая се закача минуса! Гледай да няма излишно преискруване! Колкото до проблема, закачаш я на диагностика и чистиш грешката за спад в напрежението по веригата.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
Няма да се плашиш, това е нормално, винаги се получава и лесно с оправя. причината е след откачане на акумулатора се прекъсва връзката по мрежовия кабел. За целта въртиш волана на пълен ляв, после пълен десен и караш около 30м направа и двете лампи ще спрат да светят. Ако не стане , в което много се съмнявам, отиваш в сервиз с компютър. При мен това ми се наложи да го правя 3-4пъти след откачане на акумулатора и всичко е Ок.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 18:59
- Автомобил: Golf V
- Двигател: 1.9 TDI 105HP - AFTER CHIP 140HP
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
Благодаря ти !
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
манол написа:Няма да се плашиш, това е нормално, винаги се получава и лесно с оправя. причината е след откачане на акумулатора се прекъсва връзката по мрежовия кабел. За целта въртиш волана на пълен ляв, после пълен десен и караш около 30м направа и двете лампи ще спрат да светят. Ако не стане , в което много се съмнявам, отиваш в сервиз с компютър. При мен това ми се наложи да го правя 3-4пъти след откачане на акумулатора и всичко е Ок.
Да повдигна темата макар, че е стара. Вчера оставих акумулатора си за зареждане в сервиз и карах един ден с оборотен. Днес отивам, слагат ми моя и изненада! Свети жълто воланче и жълта лампа за esp, волана твърд. Не се оправя както обичайно след малко каране. Явно ще се ходи на сервиз :(. Колата е Голф 5, 1,6 FSI
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
От сервиза се обадиха, че е изгорял датчик в рейката. Според тях Виновен е акумулатора ми и нещо по електрическата система в колата. Питането ми е възможно ли е след зареждане на акумулатор да се получи такава беля?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK5 2004г. TDI - 2 сигнала при смяна на акумулатор
plamingo написа:... възможно ли е след зареждане на акумулатор да се получи такава беля?
Ако става въпрос за зареждане със зарядно устройство, от самото зареждане- не е възможно. Освен ако акумулатора не се зарежда "на място" с некачествено зарядно и без да са разкачени клемите.
А как се разкачат и после закачат клеми на акумулатор, прочетете какво е написал колегата:
teddy написа:Манипулацията при демонтаж/монтаж на акумулатор е следната: Първо се откача минуса и после плюса, при монтаж най-накрая се закача минуса! ....
и правете в точно обратна последователност!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deqnak__, Ronit333777 и 210 госта